شناسه خبر : 1636

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری بوشهر:

پنج هزار بوشهری از سوی بنیاد برکت بیمه می شوند

پنج هزار بوشهری از سوی بنیاد برکت بیمه می شوند

سعید زرین‌فر گفت: بنیاد برکت با تاسیس خدمات بیمه ای زمینه پوشش پنج هزار نفر در ۴۲ روستا این استان را فراهم می کند. وی از مسوولان بنیاد برکت درخواست کرد در سرمایه‌گذاری تولیدی، اقتصادی و اشتغال‌‌زایی در استان بوشهر روندی سریع‌تر و فرآیندی کوتاه‌تر داشته باشد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از ایرنا، سعید زرین‌فر در نشست بررسی چگونگی مشارکت سرمایه گذاری بنیاد برکت در استان بوشهر گفت: همچنین بیناد برکت در راستای توسعه فضاهای آموزشی ساخت 32 مدرسه با 188 کلاس درس در استان بوشهر را تقبل کرده که از این شمار تاکنون 27 مدرسه تکمیل و پنج مدرسه دیگر نیز در دست احداث است.
وی بیان کرد: همچنین بنیاد برکت سرمایه گذاری در زمینه واحد تولیدی فرآوری و بسته بندی ماهی و میگو در شهرستان دیر را در دستور کار دارد که تحقق این مهم افزون بر ایجاد اشتغال زمینه صادرات آبزیان و ارز آوری برای کشور را در پی خواهد داشت. 
معاون استانداری بوشهر اظهارداشت: بنیاد برکت علاوه بر کمک به نیازمندان، ساخت مدارس و مساجد و دیگر زیرساخت‌ها ی مورد نیاز مردم در مناطق محروم و روستایی در اجرای طرح‌های اقتصادی و اشتغالزایی هم نقش مهم و برجسته‌ای دارد.
زرین‌ فرافزود: با توجه به سیاستگذاری بنیاد برکت، زمینه مشارکت در ظرفیت‌های استان برای سرمایه‌گذاری از جمله حوزه‌های شیلاتی، فرآوری مواد غذایی، صادرات مواد معدنی و دیگر عرصه‌ها فراهم است.
زرین فر از مسوولان بنیاد برکت درخواست کرد در سرمایه‌گذاری تولیدی، اقتصادی و اشتغال‌‌زایی در استان بوشهر روندی سریع‌تر و فرآیندی کوتاه‌تر داشته باشد.
وی ادامه داد: استان بوشهر در بخش‌های صنایع نفت، گاز، پتروشیمی، صنایع پایین دستی، تجارت دریایی، کشاورزی، آبزی‌پروری، صادرات محصولات و حوزه‌های شیلاتی دارای ظرفیت‌های مهمی برای سرمایه‌گذاری است.
معاون توسعه کارآفرینی و مشارکت‌های اقتصادی بنیاد برکت گفت: در قالب هفت طرح اقتصادی و تولیدی هزار و 700 فرصت شغلی در استان بوشهر ایجاد شد.
هادی جوهری افزود: در استان بوشهر تاکنون بیش از هزار و 100 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری توسط بنیاد برکت انجام شده است.
وی گفت: این بنیاد تلاش گسترده‌ای برای رسیدگی به ایتام، خانواده‌های بی‌بضاعت و ساخت فضاهای آموزشی، دینی و مذهبی انجام داده است.
جوهری ادامه داد: از طرح‌های بنیاد برکت می‌توان به اجرای طرح صنایع پایین دستی مشتقات گازی با سرمایه گذاری 980 میلیارد تومان اشاره کرد.
وی اضافه کرد: بنیاد برکت همچنین 870 میلیارد ریال برای اجرای هفت طرح توانمندسازی اقتصادی و تولیدی در استان بوشهر سرمایه‌گذاری کرده که این میزان سرمایه گذاری یکهزار و 700 شغل ایجاد کرده است.

 

ارسال نظر