شناسه خبر : 1473

رئیس هیئت ورزش های روستایی و بازی های بومی محلی اصفهان خبر داد:

همه بیماران خاص و نیازمند پیوند اعضای روستاها بیمه می شوند

همه بیماران خاص و نیازمند پیوند اعضای روستاها بیمه می شوند

مهدی اسدی گفت: همه بیماران خاص و نیازمند پیوند اعضای روستاها بیمه می شوند.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از مهر، مهدی اسدی در ارتباط با برگزاری جلسه با نایب رئیس و رئیس و دبیر هیئت ورزش های  بیماران خاص و پیوند اعضا اظهار داشت: در این جلسه چند موضوع از جمله موضوع ارائه بیمه یکساله و سرویس رایگان برای استفاده از مکان های ورزشی روستایی مطرح شد که با بررسی های صورت گرفته قرار بر این شد تعداد بیماران خاص و پیوند اعضا در روستاها شناسایی شود تا از این تسهیلات بهره مند شوند.

وی در ادامه افزود: با مساعدت و همکاری هیئت ورزش های روستایی و بازی های بومی محلی استان اصفهان افرادی که دارای بیماری های خاص هستند اما به ورزش کردن علاقه دارند می توانند در کلاس های ورزشی و حتی دوره های مربی گری شرکت کنند تا در آینده ورزشکاران و مربیانی از روستاها و شهرستان های اطراف اصفهان نیز داشته باشیم.

رئیس هیئت ورزش های روستایی و بازی های بومی محلی استان اصفهان ادامه داد: ورزشکارانی که دارای بیماری های خاص از جمله بیماری های خونی، کلیوی، کبدی، تالاسمی و.... هستند عضوی از بدن ما محسوب شده و حق دارند در مسابقات گروهی و مسابقات ملی شرکت کنند.

۲۵۰ خانه ورزش روستایی در اصفهان تاسیس شد

وی با بیان اینکه تا به حال چنین اتفاقی در روستاهای اطراف نداشته ایم، گفت: این برای اولین بار است که بیمه و سرویس برای استفاده از مکان های ورزشی در اختیار روستاییان قرار می گیرد اما امیدواریم با شناسایی دقیق بتوانیم کمک های بیشتری را در اختیار این قشر قرار دهیم.

اسدی در ادامه گفت: اگرچه این ورزشکاران دارای بیماری های خاص و بعضا صعب العلاج هستند اما ۹۰ درصد این بیماری ها با ورزش کردن خوب می شود و ورزش اهمیت زیادی در بهبودی این بیماری ها خواهد داشت.

وی در پایان اظهار کرد: در اصفهان بالای یک هزار روستا داریم که ظرف مدت پنج سال توانستیم تعداد ۲۵۰ خانه ورزش روستایی تاسیس کنیم که این خانه ها هیچ هزینه ای برای دولت نداشته و توسط دهیار ان روستا اداره می شود اما برای اینکه بتوانیم نسبت به تعداد روستاها خانه های ورزشی بیشتری داشته باشیم، علاوه بر حمایت های مالی به زمان بیشتری نیز نیاز خواهیم داشت.

 

ارسال نظر