شناسه خبر : 14691

پیام مدیر عامل بیمه آسیا به مناسبت ایام ا... دهه مبارک فجر

پیام مدیر عامل بیمه آسیا به مناسبت ایام ا... دهه مبارک فجر

دهه مبارک فجر،‌ سرآغاز طلوع فجراسلام و خاستگاه ارزش‌های والای اسلامی و تلالوء خورشید تابان آن، شمیم دلنوازی است که امام خمینی(ره) آن را به مثابه یک هدیه آسمانی برای مردم ایران به ارمغان آورد.

به گزارش چابک آنلاین،تقارن بهار فجر با سالروز میلاد پر نور حضرت فاطمه زهرا (س) فرصتی است مغتنم تا در این ایام خجسته، یاد و خاطره شهدای انقلاب و سال‌های دفاع مقدس را گرامی بداریم و باردیگر عهد و پیمان خویش را در مسیر دستیابی به آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی ، تجدید نماییم.
امیدوارم به برکت این ایام الله و در سایه‌سار توجهات حضرت ولی عصر(عج) و با همدلی و اتحاد مدیران، کارکنان و شبکه فروش بیمه آسیا گنجینه افتخارات بیمه آسیا را غنی تر سازیم و با مشارکت فعالانه و شورآفرین در بزرگداشت دهه مبارک فجر، یاد و خاطره شهیدان را ابدی ساخته و با رهبر معظم انقلاب تجدید بیعتی خالصانه نماییم.
اینجانب ضمن تبریک روز زن به تمام همکارانم به ویژه بانوان گرانقدر، در آستانه چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و ایام الله دهه فجر، این پیروزی غرورآفرین را محضر مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی)، مردم شهیدپرور ایران اسلامی و همه خدمتگزاران صدیق و خدوم ملت، به ویژه خانواده بزرگ بیمه آسیا تبریک و تهنیت عرض می  نمایم.
 
 
مسعود بادین
نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا
منبع:روابط عمومی بیمه آسیا

 

ارسال نظر