شناسه خبر : 13549

اختصاصی چابک‌آنلاین؛

بیمه ملت در کیش پروژه مسکونی می‌سازد

بیمه ملت در کیش پروژه مسکونی می‌سازد

مدیرعامل شرکت بیمه ملت، از نهایی شدن تجدید ارزیابی دارایی و افزایش سرمایه این شرکت در ماه‌های آتی خبرداد.

چابک آنلاین، زهرا نامداری، "اسماعیل دلفراز"، به مناسب سالروز تاسیس شرکت بیمه ملت، در لایو اینستاگرامی، گفت: در خصوص وصول مطالبات کمیته ای تشکیل شده و در شش ماهه نخست سالجاری بخش مهمی از مطالبات بیمه ملت از بیمه گذاران اخذ و عدد قابل توجهی وارد حساب های شرکت شده است.

وی، به تمرکز شرکت بیمه ملت بر روی املاک و ایجاد کمیته ای در این خصوص اشاره کرد و ادامه داد: تعیین تکلیف زمین شرکت بیمه ملت واقع در ونک که حدود 1400 متر است بزودی به نتیجه می رسد که ارزش افزوده ایجاد شده آن بر سهام بیمه ملت اثرگذار است.

وی، افزود: پیگیریها درمورد زمین 30 هزار متری کیش در حال رسیدن به نتیجه نهایی بوده که، این زمین کاربری تجاری، رفاهی و اداری دارد اما پروژه را به سمت مسکونی خواهیم برد و در همین زمینه مذاکراتی با منطقه آزاد کیش داشته ایم و مجوزهای اولیه را بابت تغییر کاربری تقریبا نهایی کرده ایم.

مدیرعامل شرکت بیمه ملت، اظهار کرد: بیمه های عمر در سبد این شرکت نسبت مناسبی دارد و بیش از 15 درصد پرتفوی بیمه ملت را بیمه های عمر تشکیل می دهند ضمن آنکه رشد پرتفوی بیمه های عمر در 6 ماهه نخست امسال نزدیک به 50 درصد بوده است.

دلفراز، از افتتاح 5 شعبه جدید و حضور قوی تر شرکت بیمه ملت در استان های مختلف  کشور خبر داد.

 

ارسال نظر