شناسه خبر : 13406

اختصاصی چابک آنلاین؛

صندوق بیمه کشاورزی ازظرفیت بیمه مرکزی در محصولات کشاورزی استفاده می‌کند

صندوق بیمه کشاورزی ازظرفیت بیمه مرکزی در محصولات کشاورزی استفاده می‌کند

نشست مشترک رییس کل بیمه مرکزی با قائم مقام صندوق بیمه کشاورزی امروز با حضور معاونین و مشاوران رئیس کل بیمه مرکزی و هیات مدیره و معاونین صندوق بیمه کشاورزی برگزار شد.

چابک آنلاین، زهرا نامداری، قائم مقام صندوق بیمه کشاورزی اظهار کرد که این صندوق مایل است تا از تمام ظرفیت های بیمه مرکزی در ارتباط با موضوعات بیمه کشاورزی استفاده کند.

محمدابراهیم حسن نژاد،درگفت‌وگو با چابک آنلاین در خصوص نشست مشترک رئیس کل بیمه مرکزی با مدیران ارشد صندوق بیمه کشاورزی افزود:در این نشست محصولات و مناطقی که تحت پوشش صندوق بیمه کشاورزی هستند به همکاران بیمه مرکزی معرفی شد.

وی، ادامه داد که موضوعات فنی در حوزه مدیریت ریسک و محاسبه ضرایب خطر،‌مورد گفتگو قرار گرفت تا بتوان  از ظرفیت های بیمه مرکزی در ارتباط با موضوعات کشاورزی استفاده بیشتری کرد.

وی، به بازدید رئیس کل بیمه مرکزی ازسامانه جامع و مرکز پایش بیمه گری کشاورزی اشاره کرد و گفت: با توجه به فعالیت های انجام شده درمرکز پایش بیمه گری کشاورزی،این مرکزبه صورت آنلاین تمام اقدامات عوامل اجرایی بیمه کشاورزی در سطح کشور که شامل عواملی که نسبت به صدور بیمه نامه اقدام می کنند از جمله ارزیابان خسارت و کارهای پیوست فنی را در مناطق مختلف رصد می کند.

قائم مقام صندوق بیمه کشاورزی، بیان کرد:درحال حاضر تمام اطلاعات مربوط به کشاورزان از نظر نوع کشت و میزان راندمان و اینکه در چه نقطه ای از کشور قرار گرفته اند، اطلاعات مکانی آنها کامل شده است.

حسن نژاد، افزود: حدود 2 سال است که نحوه ارزیابی خسارت های صندوق بیمه کشاورزی به وسیله سنجش از راه دور با استفاده از تصاویر ماهواره ای انجام می شود ضمن آنکه برآورد میزان خسارت ها، وضعیت مزارع و پایش  آنها با این امکانات مورد بازدید قرار می گیرد.

 

ارسال نظر