اختصاصی چابک‌آنلاین؛

خسارت بیمه‌نامه شخص‌ثالث تا سقف ۳۰ میلیون غیرحضوری پرداخت می‌شود

خسارت بیمه‌نامه شخص‌ثالث تا سقف ۳۰ میلیون غیرحضوری پرداخت می‌شود

آیین رونمایی از اعلام خسارت الکترونیکی بیمه نامه شخص ثالث بیمه ایران با حضور رئیس کل بیمه مرکزی ایران، مدیرعامل شرکت بیمه ایران و دبیرکل سندیکای بیمه گران ، امروز عصر در مجتمع فاطمی بیمه ایران برگزار شد.

چابک آنلاین،زهرا نامداری، مدیرعامل شرکت بیمه ایران در ابتدای این مراسم گفت:بیمه ایران خسارت زیاندیدگان بیمه نامه شخص ثالث اتومبیل را تا سقف  ۳۰ میلیون ریال بصورت غیرحضوری پرداخت می کند.

محمدرضائی ضمن اعلام اینکه از این پس اعلام خسارت و تشکیل پرونده شخص ثالث در بیمه ایران به صورت دیجیتالی انجام می شود،گفت:پرداخت خسارت شخص ثالث اتومبیل تا مبلغ سه میلیون تومان و پایلوت در استان تهران به صورت غیرحضوری انجام خواهد شد.

وی، با بیان اینکه درگام بعدی این امکان در سایر استان های کشور نیز فراهم می شود، افزود:در مرحله بعد تا آنجایی که قانون اجازه داده بدون کروکی خسارت  پرداخت شود، تا سقف ۱۱ میلیون تومان خسارت شخص ثالث اتومبیل بدون مراجعه پرداخت خواهد شد.

مدیرعامل بیمه ایران، بیان کرد: بیمه گذاران با مراجعه به سایت ایران می توانند اعلام خسارت کنند و در این سایت اعلام خسارت، پردازش و ارزیابی خسارت انجام می شود.

 

ارسال نظر