شناسه خبر : 11537

ارائه و فروش بیمه‌‎نامه‌های ترکیبی یکی از اولویت‌های بیمه آسیا است

 ارائه و فروش بیمه‌‎نامه‌های ترکیبی یکی از اولویت‌های بیمه آسیا است

تمرکز بر ارائه و فروش بیمه نامه های ترکیبی یکی از اولویت های بیمه آسیا در سال جاری است.

به گزارش چابک آنلاین، مسعود بادین، نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا در نشست با کانون انجمن های صنفی نمایندگان این شرکت با تصریح درخشش بیمه آسیا در سال 1398 علیرغم بروز چالش ها و حوادث گوناگون به ویژه بحران ویروس کرونا، گفت: عملکرد ارزشمند و قابل دفاع بیمه آسیا در سال گذشته به ویژه کسب پرتفوی 60 هزار میلیارد ریالی و کاهش قابل توجه نسبت خسارت، نقطه عطفی در حوزه فنی بزرگ ترین بیمه خصوصی کشور است.

مدیرعامل بیمه آسیا با اظهار امیدواری و نگاه خوش بینانه به عملکرد این شرکت در سال جاری، اظهار داشت: تمرکز بر ارائه و فروش بیمه نامه های ترکیبی یکی از اولویت های بیمه آسیا در این سال است.

نایب رییس هیأت مدیره بیمه آسیا با اشاره به حرکت صنعت بیمه به سمت فعالیت های الکترونیکی و گسترش فعالیت در فضای مجازی و اینشورتک ها بیان داشت: شبکه فروش حرفه ای و توانمند بیمه آسیا می بایست با تدابیر و تمهیداتی، توانمندی خود در فعالیت های الکترونیکی را تقویت کند.

بهروز ناظمی، عضو هیأت مدیره و معاون امور استان ها و شبکه فروش بیمه آسیا نیز در این نشست در سخنانی با تاکید بر تقویت ارتباط بین شبکه فروش و بدنه شرکت، گفت: همکاری تنگاتنگ شبکه فروش و بدنه کارشناسی شرکت باید از طریق تبادل اطلاعات و چالش ها و پیگیری کارها تداوم پیدا کند و گفتمان جدیدی ایجاد شود.

بنا براین گزارش، در این نشست، اعضای کانون انجمن های صنفی نمایندگان بیمه آسیا نیز به بیان نقطه نظرات خود در زمینه فروش آنلاین بیمه نامه ها و چالش های فروش در شرایط بحران ویروس کرونا پرداختند و گزارشی از فعالیت های این کانون ارائه دادند.

اعضای این کانون همچنین از مدیرعامل بیمه آسیا به جهت نگرش حمایتی ایشان از شبکه فروش به ویژه اجرای طرح حمایتی پرداخت علی الحساب کارمزد به نمایندگان تشکر و قدردانی کردند.

ارسال نظر