شناسه خبر : 1051

رئیس شعبه تأمین اجتماعی خاش:

بیش از ۸ هزار بیمه شده اصلی در تأمین اجتماعی خاش از خدمات بهره می برند

بیش از ۸ هزار بیمه شده اصلی در تأمین اجتماعی خاش از خدمات بهره می برند

به مناسبت هفته تأمین اجتماعی، رئیس و کارکنان تأمین اجتماعی شعبه و درمانگاه آزادگان خاش استان سیستان و بلوچستان با امام جمعه این شهرستان دیدار کردند.

به گزارش چابک آنلاین، امام جمعه شهرستان خاش در این دیدار گفت: سازمان تامین اجتماعی نقش بسزایی در ایجاد فضای آرام در کسب و کار و اقتصاد دارد و  با ارائه خدمات درمانی مناسب باعث ارتقا سلامت در جامعه شده است.
رئیس شعبه تامین اجتماعی خاش هم در این دیدار با بیان خدمات ۲۷ گانه این سازمان افزود: سازمان تامین اجتماعی در حال حاضر به بیش از ۸هزار نفر بیمه شده اصلی و حدود ۱۳۸۰ نفر مستمری بگیر خدمات ارائه می دهد.
قربانی افزود: در مجموع حدود ۳۷هزار و ١٣٧ نفر بیمه شده اصلی و تبعی تحت پوشش این سازمان هستند که در مقایسه با ضریب نفوذ کشوری بیمه که بیش از ۴۰درصد است ، شهرستان خاش با نفوذ کمتر از ۳۰درصد احتیاج به همکاری سایر دستگاه ها و ادارات برای ارائه خدمات به همشهریان دارد.
دکتر دهقانپور رئیس درمانگاه آزادگان خاش هم گفت: این درمانگاه در  دو شیفت کاری خدمات درمانی شامل دندانپزشکی، مامایی، رادیولوژی، آزمایشگاه و ارائه دارو را به صورت رایگان به بیمه شدگان ارائه می دهد.

 

ارسال نظر