شناسه خبر : 1039

مدیرکل کمیته امداد بوشهر:

۲۸ هزار خانوار مددجوی استان بوشهر تحت پوشش بیمه حوادث قرار گرفتند

۲۸ هزار خانوار مددجوی استان بوشهر تحت پوشش بیمه حوادث قرار گرفتند

احمد لطفی گفت: ۲۸ هزار خانوار مددجوی استان بوشهر تحت پوشش بیمه حوادث قرار گرفتند.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از مهر، احمد لطفی یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای حمایت از مددجویان کمیته امداد استان بوشهر تلاش‌های خوبی صورت گرفته و طرح‌های متنوعی را در دست اجرا داریم.

وی با اشاره به ارائه خدمات بیمه‌ای به مددجویان بیان کرد: پوشش بیمه‌ای ۲۸ هزار خانوار مددجوی استان بوشهر در مقابل حوادث و بلایای طبیعی مانند سیل، زلزله، صاعقه، طوفان و حوادث غیرطبیعی مانند آتش‌سوزی منازل مسکونی انجام شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر افزود: به منظور کاهش آسیب‌ها در شرایط سخت و بحران و حوادث غیر مترقبه و پرداخت هزینه‌های خسارتی، کمیته امداد اقدام به انعقاد قرارداد با یکی از شرکت‌های بیمه‌ای کرده است.

وی با اشاره به پرداخت خسارت‌های وارد شده به مددجویان بعد از انجام کارشناسی‌های لازم، اضافه کرد: منازل مسکونی و اثاثیه مددجویان در برابر زلزله، طوفان، آتش‌سوزی تحت پوشش بیمه قرار گرفت.

لطفی با اشاره به اینکه امسال تاکنون ۲۳۰ میلیون تومان بابت خسارت به خانوارهای مددجو پرداخت شده است، ادامه داد: سال گذشته ۵۳۰ میلیون تومان خسارت حوادث غیرمترقبه به مددجویان استان پرداخت شد.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر با اشاره به تحویل ۲۱ پرونده خسارتی به شرکت بیمه‌ای در سال جاری افزود: ۱۷ مورد آن خسارت آتش سوزی و چهار مورد دیگر خسارت زلزله بوده است.

 

ارسال نظر