شناسه خبر : 10193

شیوع ویروس کرونا بر میزان فروش شرکت‌های کوچک بیمه‌ای تاثیر جدی می‌گذارد

شیوع ویروس کرونا بر میزان فروش شرکت‌های کوچک بیمه‌ای تاثیر جدی می‌گذارد

مدیرعامل شرکت بیمه دانا اعلام کرد: فروش شرکت‌های بیمه‌ای هم همانند سایر شرکت‌ها تحت تاثیر بیماری کرونا قرار خواهند گرفت اما این تاثیر بر روی شرکت‌های کوچک بیمه‌ای بیشتر خواهد بود.

چابک‌آنلاین، بهاره تاجرباشی، ابراهیم کاردگر در گفتگو با چابک‌آنلاین درخصوص تاثیر شیوع ویروس کرونا درکشور برروی فروش محصولات شرکت های بیمه ای گفت: وقتی تمامی جامعه درگیر یک موضوع باشند به طور طبیعی تعداد جلسات کمتری گذاشته می شود و دیدار با مسئولین و مدیران عامل شرکت های تولیدی کاهش می یابد و همه این مسائل بر روی فروش تاثیر می گذارد.

وی ادامه داد: شرکت های بیمه ای هم در زمره شرکت های  بازرگانی هستند و شبکه فروش برای بدست آوردن یک پرتفوی بیمه ای باید بارها و بارها جلسه بگذارد و افراد زیادی را ببیند و به دلیل اینکه درحال حاضر وقت ملاقات نمی دهند تمامی این مسائل بر فروش آنها تاثیرگذار است.

مدیرعامل شرکت بیمه دانا بیان کرد: شرکت بیمه دانا و در کل شرکت های بزرگ بیمه ای که مشتری سنتی خودرا دارند تاثیرپذیری چندانی از این موضوع نداشته و همچنان رشد فروش دارند اما سرعت رشد آنها کاهش می یابد.

کاردگرتصریح کرد: رشد فروش شرکت بیمه دانا از اول اسفند 98 تا 7 اسفند ماه 98 نسبت به دوره مشابه 61 درصد بوده است و این یعنی اینکه کرونا بر روی فروش شرکت های بزرگ بیمه ای تاثیری نداشته است.

وی افزود: اما شرکت های کوچک بیمه ای که باید برای خود بازارجدید مهیاکنند و برای انتقال یک پرتفو از شرکت بزرگ بیمه ای به یک شرکت کوچک نیاز به مذاکره و دیدار است و در این شرایط این مسئله اتفاق نمی افتد در نتیجه کرونا برفروش آنها تاثیر جدی خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت بیمه دانا با بیان اینکه کرونا هم همانند دیگر بیماری ها تحت پوشش بیمه تکمیل درمان است گفت: هر شخصی که بیمه تکمیل درمان داشته باشد و به این بیماری مبتلا شود با مراجعه به بیمارستان تحت پوشش بیمه است و از خدمات آن استفاده خواهد کرد.

ارسال نظر