شناسه خبر : 10115

کمک‌رسان ایران (SOS) در قم ارائه خدمات به مشتریان را متوقف کرد

کمک‌رسان ایران (SOS) در قم ارائه خدمات به مشتریان را متوقف کرد

شعبه یکی از شرکت‌های بیمه در استان قم با نصب برگه‌ای در روی درب ورودی از پذیرش مراجعان و دریافت مدارک پزشکی به بهانه شیوع ویروس کرونا خودداری می‌کند، امری که باعث سرگردانی مشتریان و مراجعان شده است.

به گزارش چابک‌آنلاین به نقل از ایرنا، شعبه شرکت کمک رسان ایران (SOS) در قم با الصاق برگه، ارائه خدمات به مشتریان خود را متوقف کرده است. در این برگه آمده است: «باتوجه به دستور مدیریت به علت شیوع بیماری کرونا تا اطلاع ثانوی از مراجعه حضوری و دریافت مدارک معذوریم. فقط تماس تلفنی پاسخگو هستیم.»

در همین حال در تماس تلفنی هم گفته می شود که فعلا و تا زمان رفع بحران کرونا خدماتی ارائه نخواهد شد! 

این شعبه همچنین توضیحی در خصوص احتمال ارائه خدمات از طریق راه دور و الکترونیکی نیز به مراجعان نمی دهد. 

برخی از مراجعان گفتند: چندین شرکت و اداره استان قم با این شرکت قرارداد بیمه تکمیلی دارند و در این شرایط بحرانی که نیازمند افزایش خدمات از سوی بیمه گرها هستیم، عدم خدمت رسانی از سوی این شرکت به مردم جای سوال دارد.

برای کسب توضیحات علت عدم پذیرش حضوری و عدم دریافت فاکتورهای درمانی مردم، به دفتر این شرکت مراجعه کردیم که با درب بسته مواجه شدیم و هیچ کس پاسخگو نبود.

گزارش خبرنگار ما از سطح شهر قم و مراجعه حضوری به سایر بیمه گرها نشان دهنده فعالیت همه بیمه هاست و خدمات خود را همانند روزهای عادی سال به مردم این شهر ارائه می دهند و تنها، شعبه شرکت کمک رسان ایران در استان قم دست به چنین اقدامی زده است.

درهمین حال اسدالله عباسی، سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران ضمن تشریح جلسه غیر علنی امروز مجلس گفت: طبق اظهارات وزیر بهداشت تاکنون ۴۷ نفر در کشور به کرونا مبتلا شده‌اند که از این تعداد ۱۲ نفر فوت کرده اند.

به منظور مقابله و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در قم، مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز حوزه‌های علمیه قم از روز پنجشنبه هفته گذشته تا آخر هفته جاری تعطیل‌ شده است.

هم‌زمان با تاکید دانشگاه علوم پزشکی مبنی بر ضرورت دوری مردم از اجتماعات و مراکز عمومی، دو تن از مراجع تقلید آیات جعفر سبحانی و ناصر مکارم شیرازی نیز در پیامی ویدئویی بر ضرورت توجه به توصیه‌های پزشکی از جمله عدم حضور در اجتماعات و اماکن عمومی تاکید کرده‌اند.

همچنین فعالیت سینماهای قم و برنامه‌های هنری و سینمایی و همچنین دانشگاه‌های قم تا ۹ اسفند متوقف شده‌است.

ارسال نظر