شناسه خبر : 43151

محورهای ۹ استان دارای بارش باران و برف است

محورهای ۹ استان دارای بارش باران و برف است

مرکز مدیریت راه‌های کشور از بارش برف و باران در برخی از محورهای استان‌های آذربایجان غربی، اردبیل، کردستان و زنجان، همچنین بارش باران در برخی از محورهای استان‌های آذربایجان شرقی، گیلان، مازندران و کرمانشاه خبر داد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از ایرنا، طبق اعلام مرکز مدیریت راه های کشور آخرین وضعیت جوی ترافیکی محور های شمالی حاکی از تردد روان در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین- رشت (مسیر رفت و برگشت) است و آزادراه قزوین- رشت دارای بارش باران است و سایر محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.

همچنین آخرین وضعیت جوی ترافیکی سایر محورها حاکی از ترافیک سنگین در آزادراه قزوین- کرج تهران حدفاصل «ساسانی» تا پل «کلاک»، ترافیک سنگین در آزادراه ساوه – تهران محدوده نسیم‌شهر و حدفاصل عوارضی تهران تا خروجی آزادراه و ترافیک سنگین در محور شهریار- تهران در برخی از مقاطع است.

بر اساس این گزارش، بارش برف و باران در برخی از محورهای استان‌های آذربایجان غربی، اردبیل، کردستان و زنجان، همچنین بارش باران در برخی از محورهای استان‌های آذربایجان شرقی، گیلان، مازندران و کرمانشاه، وزش باد و گرد و خاک در برخی از محورهای استان خراسان رضوی وجود دارد.

محورهای پونل- خلخال، سروآباد- پاوه، سی سخت- پادنا، گنجنامه- تویسرکان و وازک- بلده تا اطلاع ثانوی مسدود هستند.

ارسال نظر