شناسه خبر : 31451

افزایش قیمت لوازم خانگی قانونی نیست

افزایش قیمت لوازم خانگی قانونی نیست

نائب رئیس دوم اتحادیه لوازم خانگی گفت: افزایش قیمت لوازم خانگی مورد تایید وزارت صمت نیست.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از خبرگزاری صداوسیما،  رحیمی با حضور در برنامه رادیویی صبح و گفتگو افزود: متاسفانه افزایش قیمت های اخیر در حوزه لوازم خانگی از سوی کارخانجات تولید کننده صورت گرفته و هیچ توضیحی برای این موضوع ندارند که این افزایش قیمت مورد تایید وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان بازرگانی نیست.

او با بیان اینکه هم اکنون عرضه لوازم خانگی در بازار مطلوب است، گفت: به دلیل بالارفتن بی ضابطه قیمت‌ها، تقاضا پایین آمده و رکود در بازار حکمفرما است. حتی ما در مواردی شاهد هستیم کارخانجات کالای خود را به قیمت مصرف کننده و عمده عرضه می کنند و هیچ سودی برای عرضه کننده در نظر نگرفته اند!

رحیمی گفت: الان کار به جایی رسیده است که مصرف کننده قدرت انتخاب برای جایگزینی کالا ندارد و یا باید کالای مورد نیاز خود را با قیمت بالا خریداری کند و یا اینکه اصلا نخرد.

 نائب رئیس دوم اتحادیه لوازم خانگی افزود: بسیاری از کارخانجات تولید کننده به بهانه افزایش قیمت فولاد، رنگ و ... حدود ۶۰ درصد قیمت کالای تولیدی خود را افزایش داده اند.

او گفت: اتحادیه اطلاعات و اخبار گرانفروشی را به صورت روزانه و از طریق رئیس اتحادیه به وزارت صمت گزارش می دهد اما متاسفانه ترتیب اثری داده نمی شود.

ارسال نظر