شناسه خبر : 31304

پرواز استانبول _ تهران به ۱۵ میلیون تومان رسید

پرواز استانبول _ تهران به ۱۵ میلیون تومان رسید

با توجه به زلزله اخیر، بسیاری از گردشگران ترجیح می دهند به کشور بازگردند که همین امر منجر به داغ شدن بازار بلیت مسیرهای استانبول به تهران شده است.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، همزمان با وقوع زلزله ۷.۸ ریشتری در ترکیه  که از روز گذشته آغاز شده و تاکنون چندین پس لرزه  با قدرت هم داشته  است، همین امر باعث نگرانی بسیاری از مردم و مسافران در این کشور شده و در چنین شرایطی برخی از گردشگران تصمیم به بازگشت به کشور خود دارند.

براساس این گزارش، با توجه به آنکه بخشی از گردشگران این کشور را ایرانیان تشکیل می دهند؛ بنابراین بازار بلیت پروازهای استانبول به ایران رونق پیدا کرده است و همین امر باعث شده که نرخ برخی از بلیت های این مسیر به بیش از ۱۵ میلیون تومان برسد.

بررسی های خبرنگار ما حاکی از آن است که قیمت بلیت پرواز ایرلاین های خارجی از جمله قطر ایرویز و ترکیش به بیش از ۱۵ تا ۱۷میلیون تومان رسیده و نرخ بلیت مسیر استانبول به تهران هم  در ایرلاین های داخلی از جمله ماهان‌، وارش هم بین ۳ تا ۵ میلیون تومان رسیده است.

این در حالی است که روز گذشته میر اکبر رضوی سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور گفت: پروازهای ترکیه برقرار است و محدودیتی در این پروازها وجود ندارد. 

براساس این گزارش پروازهای ترکیه به ایران برقرار است و افزایش نرخی هم در این بخش ایجاد نشده است.

ارسال نظر