شناسه خبر : 39710

اختصاصی چابک آنلاین؛

روایتی متفاوت از گرانقیمت ترین توپ های بازار فوتبال درجهان

روایتی متفاوت از گرانقیمت ترین توپ های بازار فوتبال درجهان

اگرازعلاقه مندان به فوتبال هستید و دوست دارید تجهیزات متفاوت فوتبال را بخرید، این مقاله رابخوانید.

چابک آنلاین، ایمان گودرزی، ما بازار را جست‌وجو کرده‌ایم تا گران‌ترین توپ‌های فوتبال را پیدا کنیم و می‌خواهیم به شما نشان دهیم که چه چیزی آنها را بسیار خاص می‌کند.

Adidas Context 21 Pro Olympic Games Ball

توپ بازی های المپیک آدیداس Context 21 Pro

توپ بازی‌های المپیک آدیداس Context 21 Pro با قیمت 165 دلار، دارای گواهینامه معتبر فیفا Quality Pro است که کیفیت عالی را در جنبه‌هایی مانند قطر، وزن، ریباند و جذب تضمین می‌کند.

این توپ فوتبال سطح بالا دارای نمای بیرونی بدون درز با اتصال حرارتی است که آیرودینامیک استثنایی را برای یک مسیر هوایی ثابت ارائه می دهد.

بازیکنان می توانند از حس  نرم آن برای کنترل بهتر روی ضربات محکم قدردانی کنند.

این توپ حداقل جذب آب را دارد و با ترکیب 70 درصد پلی اورتان، 20 درصد پلی استر بازیافت شده و 10 درصد ویسکوز حداکثر دوام را تضمین می کند.

Adidas UCL Pro Pyrostorm Ball

آدیداس UCL Pro Pyrostorm

توپ آدیداس UCL Pro Pyrostorm، با قیمت 165 دلار، دارای گواهینامه معتبر FIFA Quality Pro است و به عنوان توپ رسمی مسابقه لیگ قهرمانان اروپا شناخته می‌شود.

این توپ فوتبال استثنایی با پوشش صد درصد پلی اورتان و تیوپ بوتیل ساخته شده  تا دوام طولانی مدت، دقت و احساسی چشمگیری را برای کار با پا و دست تضمین می‌کند.

طراحی این توپ دقیقا مطابق با استانداردهای دقیق و مورد انتظار در مسابقات لیگ قهرمانان اروپاست.

Nike Premier League Flight

Nike Premier League Flight

توپ لیگ برتر انگلیس با لقب پرواز، با قیمتی در حدود 160 دلار، محصول بیش از هشت سال تحقیق و هزاران آزمایش است که هدف آن، بالا بردن فوتبال به ارتفاعات جدید با دقت بیشتر است.

طراحی نوآورانه آن دارای شیارهای قالبی است که حرکت هوا را مختل می کند و کشش را کاهش می دهد و در عین حال چسبندگی بیشتری را برای مسیرهای هوایی پایدار حتی در نسیم های غیرقابل پیش بینی فراهم می کند.

این توپ فوتبال پیشرفته کنترل بهینه را در هر شرایط آب و هوایی ارائه می دهد و عملکرد ثابتی را در چمن مرطوب و خشک تضمین می کند.

Adidas Uniforia Pro Football

این محصول کمپانی آدیداس که دارای گواهینامه FIFA Quality Pro است، با قیمت حدود 160 دلار، توپ رسمی مسابقات یورو 2020 بود و نماد اتحاد و شادی است که فوتبال برای مردم سراسر جهان به ارمغان می آورد. این توپ بدون درز که با یک پوشش کامل پلی استر و یک تیوپ لاستیکی ساخته شده است، عملکرد مطلوب را در طول بازی تضمین می کند.

Nike Flight

Nike Flight

نایک فلایت، با قیمت تقریبی 160 دلار، یکی از پیشرفته ترین طراحی های توپ در تاریخ نایک را به همراه دارد. این توپ فوتبال که از طریق یک فرآیند 8 ساله گسترده شامل 800 ورزشکار و بیش از 1700 ساعت داده های آزمایشی توسعه یافته است، ادعا می کند که دقت شوت را تا 30 درصد بهبود می بخشد.

طراحی انقلابی این محصول که به الگوهای مسیرهای هوایی پایدار و به حداقل رساندن کشش کمک می‌کند، یک جهش نوآورانه در مقایسه با مدل پرچمدار قبلی نایک یعنی مرلین به حساب می‌آید.

Adidas Tiro Pro Ball

Adidas Tiro Pro Ball

Adidas Tiro Pro Ball که فقط با قیمت 110 دلار در دسترس است، یک انتخاب عالی برای بازیکنان فوتبالی است که مایلند تجربه بازی با یک توپ حرفه‌ای با قیمتی مناسب داشته باشند.

این توپ مسابقه حرفه ای که با مواد با کیفیت ساخته شده است، قابلیت بازی و دوام بی نظیری را در مقایسه با جایگزین های سنتی ارائه می دهد.

آدیداس با تولید این محصول، ویژگی‌های چشمگیر و قابلیت‌های عملکردی برتر را با قیمتی بسیار مقرون به صرفه هم برای ورزشکاران باتجربه و هم برای جنگجویان معمولی آخر هفته فراهم کرده است.

ارسال نظر