شناسه خبر : 36157

اختصاصی چابک آنلاین؛

واکنش ها به پیشنهاد فوق نجومی عربستان به امباپه

واکنش ها به پیشنهاد فوق نجومی عربستان به امباپه

پاری سن ژرمن پیشنهاد فوق نجومی الهلال را برای بازیکن ۲۴ ساله پذیرفته و ستارگان ورزش در سراسر جهان در بهت قرار گرفته‌اند!

چابک آنلاین، ایمان گودرزی، حواشی ها پیرامون آینده کیلیان امباپه این هفته پیچیدگی جدیدی به خود گرفت زیرا مشخص شد که پاری سن ژرمن از پیشنهاد چشمگیر لیگ حرفه ای عربستان استقبال کرده است. 

الهلال پیشنهادی 300 میلیون یورویی (332.4 میلیون دلار) برای این بازیکن 24 ساله که وارد آخرین سال قراردادش با پاریس شده، ارائه کرد.

اگرامباپه با پیشنهاد الهلال موافقت کند واین قرارداد به سرانجام برسد،او به گرانترین خرید تاریخ فوتبال تبدیل خواهد شد.

اما این پیشنهادی است که فرصت جاه طلبی و افتخارآفرینی درسطح اول فوتبال را از این بازیکن می‌گیرد و باید رویای رسیدن به توپ طلا و لیگ قهرمانان اروپا را از ذهن خود پاک کند. 

برخی گزارش‌ها ادعا می‌کنند که الهلال مایل است با یک قرارداد یک ساله بازیکن را به خدمت بگیرد و در پایان فصل به او اجازه رفتن به رئال مادرید را صادر کنند. 

خبرپیشنهاد سنگین الهلال برای این ملی پوش فرانسوی، نظرات دنیای ورزش و نه فقط در فوتبال را به خود جلب کرده است. 

لبران جیمز سومین بازیکن پردرآمد در NBA در فصل گذشته بود.

او برای درنظرگرفتن پیشنهاد الهلال،رقمی که کیلیان به طور بالقوه می توانست تنها در یک فصل در عربستان سعودی به دست آورد، از مجموع درآمد 531 میلیون دلاری جیمز در 20 فصل گذشته در NBA  بیشتر است.

اما لبران جنبه خنده‌دار را در نظر می‌گیرد و یک فیلم از فارست گامپ منتشر کرد که در آن بازیگر فیلم در حال دویدن است.

جیمز در این مورد نوشت: «وقتی با (مدیر عامل کلاچ اسپورت) ریچ پل و (مدیر تجاری جیمز) ماوریک کارتر برای آن قرارداد یک ساله تماس گرفتند، به عربستان رفتم!»

 

ارسال نظر