شناسه خبر : 48835

اختصاصی چابک آنلاین؛

تام ایران خودرو از زیان خارج شد

تام ایران خودرو از زیان خارج شد

زیان عملیاتی شرکت تام ایران خودرو در دوره مالی شش ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه سال گذشته به رقمی بالغ بر ۱۹ میلیارد تومان رسید.

چابک آنلاین، زهرا نامداری، این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از آن بالغ بر 38 میلیارد و 700 میلیون تومان کاهش یافت.

زیان عملیاتی شرکت تام ایران خودرو در دوره مالی شش ماهه منتهی به 31 شهریور ماه سال 1401 رقمی معادل 58 میلیارد تومان بوده است.

شرکت تام ایران خودرو در زمینه‌هایی همچون طراحی، ساخت و تولید تجهیزات، ابزار و ماشین افزار، نصب، راه‌اندازی و تعمیر و نگهداری خطوط تولید خودرو فعالیت می کند.

شرکت تام ایران خودرو  جزء شرکت های فرعی شرکت ایران خودرو است.

براساس این گزارش، درآمدهای عملیاتی شرکت تام ایران خودرو در شش ماهه منتهی به 31 شهریور ماه سال گذشته با افزایشی بالغ بر 500 میلیارد تومان نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن به رقمی در حدود 846 میلیارد تومان رسید.

درآمدهای عملیاتی شرکت تام ایران خودرو در شش ماهه منتهی به 31 شهریور ماه سال 1401 رقمی بالغ بر 343 میلیارد تومان بود.

photo_2024-04-15_12-42-44

این شرکت در شش ماهه نخست سال گذشته از محل اجرای پروژه ها بالغ بر 694 میلیارد تومان درآمد داشت که عمده آن از شرکت ساپکو بوده است.

بررسی صورت های مالی شش ماهه نخست سال گذشته شرکت تام ایران خودرو نشان داد که این شرکت از زیان خالص خارج شده و بیش از 13 میلیارد تومان سود خالص ثبت کرده است.

شرکت تام ایران خودرو در مدت مورد نظر این گزارش، از خدمات بارگیری ضایعات بیش از پنج میلیارد تومان و از  فروش ضایعات نیز بالغ بر دو میلیارد تومان سود محقق کرده است.

گفته می شود که این شرکت در دوره مالی شش ماهه منتهی به 31 شهریور ماه سال گذشته دارایی های ثابت مشهود خود را تا مبلغ 102 میلیارد و 800 میلیون تومان در برابر خطرهای احتمالی ناشی از حریق، انفجار، صاعقه، سیل و زلزله تحت پوشش بیمه قرار داده است.

 

ارسال نظر