شناسه خبر : 35353

انهدام باند اوراق خودرو‌های سرقتی

انهدام باند اوراق خودرو‌های سرقتی

فرمانده پایگاه هشتم پلیس آگاهی پایتخت از انهدام باند اوراق خودرو‌های سرقتی در جنوب تهران خبر داد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ کارآگاه "علی عزیزخانی " گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت خودرو در جنوب تهران، موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی از کارآگاهان پایگاه هشتم پلیس آگاهی قرار گرفت.
 
وی گفت: تحقیقات ابتدایی کارآگاهان نشان می‌داد، ۳ مرد جوان در ساعات پایانی شب با تردد در معابر جنوب تهران و شناسایی خودرو‌های شهروندان اقدام به سرقت خودرو و محتویات خودروی آن‌ها کرده‌اند.
 
فرمانده پایگاه هشتم پلیس آگاهی پایتخت با بیان اینکه در تحقیقات انجام شده مشخص شد، متهمان پس از اوراق خودرو‌ها اموال را به ۲ مالخر می‌فروشند، گفت: کارآگاهان در نخستین‌گام با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف جرم هویت تمام متهمان را شناسایی کردند.
 
سرهنگ عزیزخانی افزود: کارآگاهان در گام بعدی با بررسی‌های دقیق‌تر مخفیگاه ۳ سارق و ۲ مالخر پرونده را در جنوب استان تهران ردیابی و با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی آن‌ها را در عملیات‌های منسجم بازداشت کردند.
 
وی گفت: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی به جرم خود مبنی بر بیش از ۱۰ فقره اوراق خودرو‌های سرقتی و مالخری اعتراف و همچنین در بررسی از مخفیگاه ۲ مالخر پرونده مقدار زیادی از اموال مسروقه و یک دستگاه نیسان باری سرقتی کشف شد.
ارسال نظر