شناسه خبر : 26463

تامین ۱۰۰ درصدی نوشت افزار دانش آموزان با تولید داخل

تامین ۱۰۰ درصدی نوشت افزار دانش آموزان با تولید داخل

نائب رئیس اتحادیه صنف فروشندگان نوشت‌افزار و لوازم مهندسی تهران گفت: در حال حاضر کمبودی در بازار بابت تامین نوشت افزار وجود ندارد و نوشت افزار مورد نیاز دانش‌آموزان اعم از دفتر،مداد، مداد رنگی و نظایر این صددرصد در داخل تولید می‌شود.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از تسنیم، محمدرضا جویار گفت: در حال حاضر کمبودی در بازار بابت تامین نوشت افزار وجود ندارد اما در آینده شاید کمبود برخی از اقلام بویژه هنری در سطح دانشگاهی احساس شود.

وی در ادامه ضمن رد خبری مبنی بر اینکه هزینه تهیه نوشت افزار کلاس اولی‌های امسال چیزی حدود یک میلیون و 200 هزار تومان است، افزود: اکنون قیمت بهترین نوشت افزار برای دانش‌آموزان مقطع ابتدایی بیشتر از 300 تا 400 هزار تومان نیست.

جویار اضافه کرد: در زمان حاضر نوشت افزار مورد نیاز دانش‌آموزان اعم از دفتر،مداد، مداد رنگی و نظایر این صددرصد در داخل تولید می‌شود.

وی همچنین در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه نوشت افزار نسبت به سال گذشته چقدر افزایش قیمت داشته است، اظهارداشت: نوشت افزار در کشور نسبت به دیگر اجناس مصرفی کمتر گران شده است.

نائب رئیس اتحادیه صنف فروشندگان نوشت‌افزار و لوازم مهندسی تهران یادآورشد: در حال حاضر وضعیت موجودی کالا در بازار نوشت افزار مناسب و به اندازه کافی جنس دربازار وجود دارد و نیاز مردم را تامین می‌کند.

ارسال نظر