شناسه خبر : 24894

این هفته مطالبات گندم کاران پرداخت می‌شود

این هفته مطالبات گندم کاران پرداخت می‌شود

وزیر جهاد کشاورزی گفت: ۳۰ هزار میلیارد تومان در قانون بودجه تسهیلات بانکی به شرکت بازرگانی دولتی در نظر گرفته شده است و این هفته باقی مطالبات گندمکاران را پرداخت می کنیم.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از تسنیم ، سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی گفت: با تمهید انجام شده تاکنون 32 هزار میلیارد تومان پرداخت پول گندم انجام شده و البته کمی بدهکاری به گندمکاران وجود دارد. 30 همت در قانون بودجه تسهیلات بانکی به شرکت بازرگانی دولتی در نظر گرفته شده که کار‌های بانکی و ضمانت‌های آن توسط سازمان برنامه و بودجه انجام داده و امیدوارم در هفته آینده مطالبات گندمکاران را در خرید‌های انجام شده پرداخت کنیم و این جزو الویت‌های ما است و دستور رئیس جمهور نیز است که کشاورز پس از تحویل گندم به سرعت پولش پرداخت شود.

وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به فعالیت‌های انجام شده در حوزه گندم، تصریح کرد: امسال ما افزایش قیمت گندم را با دستور رئیس جمهور ونگاه ویژه ایشان بحث امنیت غذایی داشتیم. قیمت کود 43 درصد کاهش یافت و همچنین امیدواریم با کشت قراردادی در سال جدید در حوزه گندم بتوانیم فرمان حضرت آقا را در خصوص کاهش وابستگی، افزایش تولید داخلی و خودکفایی دست بیابیم و به تولید 8.5 میلیون گندم در سال آینده با همیت و غیرت کشاورز ایرانی برسیم.

ارسال نظر