شناسه خبر : 24582

خسارتی به خط تولید شرکت فولاد خوزستان وارد نشده است

خسارتی به خط تولید شرکت فولاد خوزستان وارد نشده است

مدیر عامل شرکت فولاد خوزستان با تأیید اختلال در سایت و سامانه پیامکی این ناشر بورسی گفت: خوشبختانه از این بابت هیچ خسارت و آسیبی به خط تولید شرکت فولاد خوزستان وارد نشد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از مهر، امین ابراهیمی مدیر عامل شرکت فولاد خوزستان در واکنش به اخبار حمله هکری به مجتمع فولاد خوزستان و انتشار تصاویری منتسب به انفجار دیگر مذاب این شرکت بورسی اظهار کرد: حوالی ساعت ۵ صبح امروز متأسفانه بعضی سیستم‌های شرکت فولاد خوزستان مورد حمله سایبری قرار گرفت اما خوشبختانه با اقدامات به موقع و هوشیاری موجود، این حمله ناکام ماند و هیچ خسارت و آسیبی به خط تولید شرکت فولاد خوزستان وارد نشد.

وی افزود: خط تولید شرکت فولاد در حال حاضر فعال بوده و تمامی کارکنان حوزه‌های مختلف با تعهد و تعلق سازمانی در محل کار حاضر هستند. همچنین اختلال مختصری که به سایت، کانال‌های اطلاع رسانی و سامانه پیامکی این شرکت وارد شده در حال برطرف شدن است.

به گفته این مقام مسئول با توجه به فعال شدن پدافند غیر عامل، مسئولان مربوطه در حال بررسی جزئیات بیشتر این اتفاق و رفع مشکلات هستند و امید می‌رود تا آخر وقت امروز وضعیت به روال عادی بازگردد.

 

ارسال نظر