شناسه خبر : 51123

برگزاری کارگاه «نقشه راه تحول دیجیتال» توسط مرکز نوآفرینی پلنت

برگزاری کارگاه «نقشه راه تحول دیجیتال» توسط مرکز نوآفرینی پلنت

تحول دیجیتال صرفا تحولی فناورانه نیست و به معنی مفهوم تحول کسب‌وکارها به منظور انطباق با الزامات عصر دیجیتال است.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از روابط عمومی پلنت، امروزه این نوع تحول در دستور کار اکثر مدیران در صنایع مختلف قرار دارد و ایشان می‌دانند که تحول دیجیتال دیگر مسئله «اگر» نیست. با این حال، در بخش‌ها و سازمان‌های مختلف، اکثریت شرکت‌ها نتوانسته‌اند به نتایج مورد انتظار آن دست یابند.

بر این اساس، مرکز نوآفرینی بیمه و مالی پلنت در راستای رسیدن به چشم‌انداز خود،کارگاه «نقشه راه موفقیت در تحول دیجیتال: از استراتژی دیجیتال تا حکمرانی ابتکارات دیجیتال» را بر اساس کتاب نقشه‌راه تحول دیجیتال دیوید راجرز (استاد دانشگاه کلمبیای آمریکا، ۲۰۲۳) و چارچوب پذیرش فناوری دیجیتال «اپن گروپ، ۲۰۲۲» برگزار می‌کند.

مدرس این این کارگاه دکتر صادق برادران، مشاور تحول دیجیتال، نوآوری و توسعه کسب‌وکار در برخی بانک‌ها و شرکت‌های بیمه است و در آن موضوعاتی چون مفهوم تحول دیجیتال، مرور عوامل کلیدی شکست تحول دیجیتال، مرور نقشه راه موفقیت در تحول دیجیتال، چشم‌انداز و استراتژی دیجیتال، حکمرانی نوآوری و رشد دیجیتال، ارتقای قابلیت‌ها، فرهنگ و منابع انسانی، عوامل موثر بر پذیرش فناوری دیجیتال و .... به صورت عملی مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

مخاطبین این کارگاه نیز مدیران و کارشناسان صنایع، شرکت‌ها و سازمان‌های کشور که به دنبال آشنایی با تحول دیجیتال یا حل چالش‌های عملی آن هستند و دانشجویان و علاقه‌مندان به استراتژی دیجیتال، نوآوری سازمانی و تحول دیجیتال می‌باشند.

کارگاه «نقشه راه تحول دیجیتال»، روز 8 خرداد در محل کارخانه نوآوری آزادی برگزار خواهد شد و علاقمندان می‌توانند جهت ثبت نام اینجا کلیک کنند.

photo_2024-05-25_13-21-38

ارسال نظر