شناسه خبر : 32658

اختصاصی چابک آنلاین؛

شیمی دارو کوثر چه میزان پوشش بیمه داشت؟

شیمی دارو کوثر چه میزان پوشش بیمه داشت؟

شرکت شیمی دارو کوثر درسال مالی منتهی به آذر ماه سال گذشته، دارایی های ثابت و موجودی مواد و کالای خود را تا ارزش، ۳۱ میلیارد و ۳۷۶ میلیون تومان تحت پوشش بیمه قرار داد.

چابک آنلاین، زهرا نامداری، شرکت شیمی دارو کوثر از جمله واحدهای تجاری فرعی شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر بوده که واحد نهایی آن سازمان اقتصادی کوثر است.

این شرکت درزمینه فعالیت‌های مربوط به ساخت، تولید، توزیع، صادرات و واردات هرگونه ماده اولیه، محصولات نیمه ساخته و یا ساخته شده دارو، واکسن،  مکمل، سم، ضدعفونی کننده دامی، انسانی و گیاهی فعالیت می کند.

گفته می شود که دارایی های ثابت شرکت شیمی دارو کوثر در سال مالی منتهی به پایان آذر ماه سال گذشته، تا ارزش ۲۱ میلیارد ۸۷۷ میلیون تومان در مقابل خطرات احتمالی ناشی از حریق، صاعقه، سیل و زلزله از پوشش بیمه ای برخوردار بوده است. 

همچنین موجودی مواد و کالای این شرکت هم در مدت مورد نظر این گزارش تا مبلغ ۹میلیارد و ۴۹۹ میلیون تومان درمقابل خطرات ناشی از آتش سوزی، سیل و زلزله بیمه شده است.

بررسی فعالیت های شرکت شیمی دارو کوثر نشان می دهد که این شرکت در سال مالی منتهی به ۳٠ آذرماه سال ۱۴٠۱، بالغ بر ۸۱ میلیارد تومان درآمد عملیاتی داشته است. 

با این وجود، زیان عملیاتی شرکت شیمی دارو کوثر در همین مدت به حدود ۶۹۵ میلیون تومان و زیان خالص آن هم به ۳۲۴ میلیون تومان رسیده است.

 

ارسال نظر