شناسه خبر : 22679

خبر خوش معاون سازمان تأمین اجتماعی به کادر درمان

خبر خوش معاون سازمان تأمین اجتماعی به کادر درمان

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی از تصویب فوق العاده کادر درمان این سازمان و اعمال آن در احکام کارگزینی خبر داد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از خبرگزاری صداوسیما، احمد اسفندیاری، معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی کشور در آئین تکریم و معارفه معاون درمان اداره کل تامین اجتماعی استان قزوین گفت: در ایام کرونا بودجه‌هایی برای بیمارستان‌های دولتی تصویب شد، اما برای تأمین اجتماعی هیچ بودجه‌ای در نظر گرفته نشد و کارکنان بخش درمان این سازمان با عشق و علاقه کار کردمد و جای تشکر و قدر درانی دارد

اسفندیاری خاطرنشان کرد: برای سال جدید مصوبه فوق العاده کادر درمان تصویب شده و در احکام کارگزینی آن‌ها اعمال می‌شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی کشور تصریح کرد: در حوزه بیمه و درمان موظفیم که مردم را را به حقوق خودشان آگاه کنیم و اگر جایی هم کم و کسری بود به مردم صادقانه بگوییم که حقوقشان پرداخت خواهد شد.

اسفندیاری با اشاره به بودجه امسال سازمان تأمین اجتماعی گفت: دولت علاوه بر هزینه‌هایی که امسال بر دوس سازمان تأمین اجتماعی گذاشته است، ۴۶۰ میلیارد تومان به این سازمان بدهی دارد دارد.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی کشور با بیان اینکه سال گذشته ۵۲ میلیارد تومان برای درمان هزینه شده و امسال این رقم به ۸۳ میلیارد تومان افزایش یافته است، تأکید کرد: بسیاری از دارندگان بیمه تأمین اجتماعی از خدمات درمانی رایگان بیمارستانی استفاده می‌کنند و بایدرضایت بیماران را رقم بزنیم.

اسفندیاری تصریح کرد: نظام ارجاع و پزشک خانواده از جمله طرح‌های در حال انجام است تا شاهد کاهش پرداخت هزینه درمان از طرف مردم باشیم.

پرداخت طلب پزشکان و کارکنان تأمین اجتماعی

رجب رحمانی، نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی هم در این مراسم گفت: سازمان تامین اجتماعی کشور طی این سال‌ها تلاش خود را کرده و قرار است دو ماه از طلب‌ها و بدهی‌ها پزشکان و کارکنان پرداخت شود.

وی افزود: در دوران شیوع بیماری کرونا باید از زحمات کارکنان سازمان تأمین اجتماعی و دانشگاه علوم پزشکی قدردانی کرده و نیاز‌ها و کمبود‌های آن‌ها را برطرف کنیم.

نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مسولان استانی باید نیاز‌های بیمارستان‌های تأمین اجتماعی شهرستان‌ها را هم تأمین کنند، تصریح کرد: بیمارستان تأمین اجتماعی تاکستان سی تی اسکن نیاز دارد و هر چقدر شهرستان‌ها تجهیز شوند، مراجعه به بیمارستان‌های قزوین کاهش می‌یابد.

وی افزود: صندوق بازنشستگی‌های کشور باید تقویت شود و در قانون بودجه، برای بخش بهداشت و درمان اعتبار‌های خوبی تأمین شده است.

در پایان این مراسم، از زحمات بابایی، مدیر سابق درمان اداره کل تأمین اجتماعی استان قزوین قدردانی و شمس الدینی به عنوان مدیر جدید معرفی شد.

ارسال نظر