شناسه خبر : 47430

کمک نقدی ۷۱ میلیارد ریالی هموطنان به سیل‌ زدگان سیستان و بلوچستان

کمک نقدی ۷۱ میلیارد ریالی هموطنان به سیل‌ زدگان سیستان و بلوچستان

رئیس سازمان داوطلبان گفت: با گذشت ۱۰ روز از پویش همدلی هلال‌احمر تا دیروز، کمک‌های نقدی به خانوار‌های سیل زده سیستان و بلوچستان به ۷۱ میلیارد ریال رسید.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، وحید سلیمی رئیس سازمان داوطلبان هلال‌احمر گفت: پس از گذشت ۱۰ روز از آغاز پویش همدلی و مهربانی جمعیت هلال‌احمر در تاریخ ۱۳ اسفندماه و با احتساب مبالغ جمع‌آوری شده از آن تاریخ تا روز سه شنبه ۲۲ اسفندماه جاری، میزان کمک‌های نقدی هموطنان به خانواده‌های آسیب دیده از سیل اخیر جنوب سیستان و بلوچستان به عدد ۷۱ میلیارد و ۶۲۷ میلیون ریال رسید.

وی افزود: این کمک‌ها به صورت کارت به کارت، واریز به شماره حساب و یا شماره گیری کد دستوری (از طریق سداد) نزد بانک‌های ملی و مرکزی جمع‌آوری شده است.

او گفت: پویش «همدلی و مهربانی» با هدف جمع‌آوری کمک‌های نقدی به نفع سیل زدگان سیستان و بلوچستان از طریق اعلام شماره حساب‌های هلال‌احمر نزد بانک‌های مرکزی و ملی از ۱۳ اسفند ماه جاری آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

سلیمی افزود: هموطنان می‌توانند کمک‌های نقدی خود به این پویش را به شماره حساب ۴۱۰۱۰۳۴۷۴۱۶۶۶۶۶۲و شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۸۳۶۶۶۲۳۵ نزد بانک مرکزی و یا از طریق شماره گیری کد دستوری #۱*۱۱۲* واریز کنند.

 

ارسال نظر