شناسه خبر : 41833

توزیع شیر میان دانش‌آموزان تهرانی آغاز شد


توزیع شیر میان دانش‌آموزان تهرانی آغاز شد

امروز مراسم توزیع شیر میان دانش‌آموزان تهرانی آغاز شد و دانش‌آموزان دبستانی در تهران روز‌های یکشنبه و چهارشنبه هر هفته در مدرسه شیر دریافت خواهند کرد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، علی فرهادی٬ معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش در خصوص توزیع شیر در مدارس گفت: این امر، مورد تأکید رئیس‌جمهور بود که دستورات ویژه‌ای داده‌اند؛ چون این طرح، چندین سال متوقف بود، نظام تولید شیر برای این حجم از تولید آمادگی نداشت. هم‌اکنون ۲۱ استان قرارداد ۱۰۰ درصدی با کارخانه‌ها بسته‌اند و فرآیند توزیع آغاز شده است.

او افزود: تا پایان آذر ماه توزیع شیر در مدارس ابتدایی این استان‌ها انجام خواهد شد و با توجه به اینکه باید این شیر‌ها با پروتکل‌های خاص وزارت بهداشت و فرادما تهیه شوند، نیاز است پس از بسته‌بندی به‌مدت دو هفته در محیطی نگه‌داری شوند که قدری تأخیر به‌خاطر این مسائل بوده است.

امروز مراسم توزیع شیر میان دانش‌آموزان تهرانی آغاز شد و دانش‌آموزان دبستانی در تهران روز‌های یکشنبه و چهارشنبه هر هفته در مدرسه شیر دریافت خواهند کرد. تمام دبستان‌های دولتی کشور تحت پوشش توزیع شیر قرار دارند.

مسئولان آموزش و پرورش شهر تهران از مدیران مدارس خواسته‌اند که حتماً نظارت دقیق بر توزیع شیر در مدرسه داشته باشند و در روز‌های یکشنبه و چهارشنبه هر هفته شیر در مدرسه بین دانش‌آموزان توزیع شود تا آن را کنار سایر دوستان خود در محیط مدرسه مصرف کنند.

 

ارسال نظر