شناسه خبر : 39945

آغاز ثبت‌نام در آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۳ از امروز

آغاز ثبت‌نام در آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۳ از امروز

مدیر کل روابط عمومی سازمان سنجش گفت: ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته و بیست و نهمین دوره المپیاد علمی - دانشجویی کشور از امروز آغاز می شود.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا کریمیان، مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان سنجش گفت: ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۳ و بیست و نهمین دوره المپیاد علمی - دانشجویی کشور از امروز  آغاز  می شود و تا ۱۳ آبان ادامه خواهد داشت.

او گفت: داوطلبان شرکت کننده در آزمون کارشناسی ارشد و  نهمین دوره المپیاد علمی - دانشجویی کشور باید دفترچه راهنمای ثبت نام را از طریق سایت سازمان سنجش دریافت و مطالب را به دقت مطالعه کنند.

دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته همزمان با آغاز ثبت‌نام بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفته و تمامی مراحل خرید کارت به صورت اینترنتی خواهد بود.

عبدالرسول پورعباس، رئیس سازمان سنجش نیز گفت: متقاضیان با مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت نام و در صورت دارا بودن شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در آن دفترچه، برای شرکت در آزمون مذکور اقدام کنند.

معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری افزود: تمام مراحل خرید کارت اعتباری و ثبت نام منحصراً به صورت اینترنتی و با مراجعه به نشانی www.sanjesh.org انجام می‌شود.

 رئیس سازمان سنجش تاکید کرد: ثبت‌نام داوطلبان فقط زمانی تکمیل شده است که در انتهای مراحل ثبت نام، شماره پرونده ۷ رقمی و کد پیگیری ۱۶ رقمی دریافت کنند.

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در پایان خاطرنشان کرد: آزمون ورودی مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۳ ، جمعه ۴ اسفند سال ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.


 

ارسال نظر