شناسه خبر : 38553

۸۵ هزار فرصت شغلی برای افراد تحت پوشش بهزیستی ایجاد شد

85 هزار فرصت شغلی برای افراد تحت پوشش بهزیستی ایجاد شد

رئیس سازمان بهزیستی با اشاره به اینکه سال گذشته ۸۵ هزار فرصت شغلی برای افراد تحت پوشش بهزیستی ایجاد شد، گفت: امسال طبق برنامه قرار است ۸۷ هزار شغل برای افراد تحت پوشش بهزیستی ایجاد شود.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از فارس، علی محمد قادری، در مورد ایجاد اشتغال برای افراد تحت پوشش سازمان بهزیستی و خودکفا کردن این افراد گفت: سازمان بهزیستی در زمینه ایجاد اشتغال دستگاه اول کشور در سال جاری شد. در این زمینه 500 نفر تسهیل‌گر محلی برای ایجاد اشتغال افراد تحت پوشش سازمان بهزیستی تربیت کرده‌ایم.

وی افزود: برای ایجاد اشتغال جامعه هدف سازمان بهزیستی کشور، در قالب منابع تبصره 18 قانون بودجه امسال و همچنین منابعی که در شورای عالی اشتغال مصوب می‌شود، سهم سازمان بهزیستی هم پرداخت می‌شود.

رئیس سازمان بهزیستی در مورد اینکه هنوز منابع تبصره 18 در قالب صندوق‌های پیشرفت و عدالت پرداخت نشده است، اظهار داشت: این منابع آماده شده و کم‌کم به محل‌های موردنظر واریز می‌شود و ایجاد اشتغال کلید می‌خورد.

به گفته وی؛ سال گذشته 85 هزار فرصت شغلی برای افراد تحت پوشش سازمان بهزیستی ایجاد شد، امسال هم با در نظر گرفتن 13 هزار میلیارد ریال منابع از محل تبصره 18 و همچنین منابع شورای عالی اشتغال، برای تسهیل‌گری ایجاد اشتغال افراد تحت پوشش بهزیستی در نظر گرفته شده و هدف‌گذاری شده است که امسال برای 87 هزار افراد تحت پوشش بهزیستی اشتغال ایجاد شود.


 

ارسال نظر