شناسه خبر : 37037

تخریب دکل‌های بی تی اس علت قطعی یا کندی ارتباط موبایل‌ها در تهران

تخریب دکل‌های بی تی اس علت قطعی یا کندی ارتباط موبایل‌ها در تهران

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، علت قطعی یا کندی ارتباط موبایل‌ها در تهران را تخریب دکل‌های موسوم به «بی تی اس» عنوان کرد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از ایرنا، «عیسی زارع‌پور» روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیأت دولت در پاسخ به سؤال خبرنگاری در خصوص علت اختلال و کندی شبکه تلفن همراه گفت: الآن ۱۰۰ مورد درخواست از سوی اهالی یکی از محلات تهران برای حذف دکل‌های «بی تی اس» داریم که در حال مذاکره با شهرداری‌ برای حل این مسأله هستیم.

وی افزود: همین امروز در جلسه هیأت دولت یکی از همکاران طوماری با ۵۰ امضا به من داد که درخواست برداشتن یک دکل «بی تی اس» در یکی از محلات را داشت که این موضوع قطعاً در کاهش کیفیت آنتن‌دهی تلفن‌های همراه تأثیر خواهد داشت.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه شبانه‌روز در تلاش هستیم تا یک شبکه پر سرعت را برای مردم عزیز فراهم کنیم، از شهروندان خواست چنانچه موردی از اختلال در تماس‌ها وجود داشت، از طریق سامانه نظارتی شبانه‌روزی وزارتخانه به سرشماره ۱۹۵ اعلام کنند.

زارع پور در خصوص تمهیدات وزارت ارتباطات برای برگزاری اربعین حسینی گفت: هفته گذشته در این راستا هیاتی به کشور عراق اعزام و با نهاد تنظیم‌گر این کشور و وزیر ارتباطات آنها جلساتی برگزار شد.

به گفته وی توافقات خوبی در این زمینه صورت گرفت تا سیم کارت عراقی با قیمت مناسب در اختیار زوار قرار گیرد و هزینه رومینگ نسبت به سال قبل کاهش پیدا کند.

وزیر ارتباطات ابراز امیدواری کرد، امسال خدمات ارتباطی به زوار اربعین نسبت به سال قبل در داخل مرز و عراق با کیفیت بیشتری در اختیار زوار قرار بگیرد.

زارع پور درباره همکاری با پیام‌رسان‌های خارجی نیز بیان کرد: اگر این پیام رسان ها چارچوب‌ شرایط و قوانین ما را بپذیرند که عمدتا قائل به حفظ حقوق مردم است، آمادگی داریم که با آنها همکاری داشته باشیم.

ارسال نظر