کارت سوخت جایگاه‌ها محدود شد

کارت سوخت جایگاه‌ها محدود شد

وزیر نفت گفت: وزارت نفت در قانون بودجه ۱۴۰۲ موظف شده تا پایان شهریور امسال، تمام خودروهای کشور از کارت سوخت خود استفاده کنند؛ بنابراین کارت سوخت جایگاه‌ها محدود شده، اما حذف نشده است.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از ایرنا ، جواد اوجی امروز (چهارشنبه، ۲۱ تیرماه) در حاشیه نشست هیئت دولت در جمع خبرنگاران از افزایش استفاده مردم از کارت هوشمند سوخت خودروهایشان از ۱۷ درصد به بیش از ۵۴ درصد خبر داد و تأکید کرد: کارت هوشمند سوخت جایگاه‌های عرضه برای مواقع اضطراری است.

وی پیش از این هم گفته بود: از مردم می‌خواهیم از کارت سوخت خود استفاده کنند، در بسیاری از جایگاه‌ها، تعداد کارت سوخت جایگاه‌داران کاهش یافته است، زیرا کارت جایگاه‌داران برای آن دسته از مردمی است که کارت خود را به همراه ندارند، یا کارتشان را گم کرده‌اند تا بتوانند به‌صورت اضطرار از این کارت بهره ببرند.

وزیر نفت پیش از این با بیان اینکه مردم هیچ نیازی به استفاده از مکمل‌ها در جایگاه‌های بنزین ندارند، تصریح کرده بود: بازرسان در مناطق و ناحیه‌های عملیاتی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران به‌طور مداوم رصد و نظارت می‌کنند و اگر تخلفی مشاهده شود، بی‌شک برخورد خواهد شد.

ارسال نظر