شناسه خبر : 47740

نحوه ثبت نام گروه‌های حمایتی در سامانه املاک و اسکان اعلام شد

نحوه ثبت نام گروه‌های حمایتی در سامانه املاک و اسکان اعلام شد

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: گروه‌های حمایتی می‌توانند با ثبت نام در سامانه املاک و اسکان، علاوه بر دریافت زمین رایگان در قالب طرح جوانی جمعیت از تخفیف‌های حمایتی برخوردار شوند.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، حسین جنتی مدیرکل راه وشهرسازی استان تهران گفت: ثبت نام در سامانه املاک و اسکان برای تمامی افراد و دستگاه ها الزامی است.

او می‌گوید:  عدم ثبت نام در سامانه املاک و اسکان باعث می شود که واحدهای مسکونی به عنوان خانه خالی محسوب شوند بنابراین متقاضیان هرچه سریعتر در این سامانه ثبت نام کنند.

جنتی  گفت:  در راستای حمایت از گروه‌های مستضعف و آسیب پذیر جامعه و بر اساس بند ل تبصره ماده واحده قانون بودجه سال ۱۴۰۲ از این پس مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی کشور با شرط قرار گیری در گروه‌های کم مصرف و ثبت اطلاعات محل سکونت خود در سامانه املاک و مستغلات مشمول برخورداری از تخفیف قبوض آب، برق و گاز می‌شوند. افراد با وارد شدن به این سامانه و زدن گزینه مشمول گروه های حمایتی می توانند از این طرح برخوردار شوند.

وی ادامه داد: با اجرای قانون جوانی جمعیت و اعطای زمین به خانواده‌های سه فرزندی و بیشتر و همچنین اعطای تخفیفات ویژه برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی و بهزیستی روی سامانه تم (طرح‌های حمایتی مسکن) گام مهمی در حمایت از اقشار محروم و کم بضاعت برداشته شد.

 

ارسال نظر