شناسه خبر : 47062

اختصاصی چابک آنلاین؛

آپارتمان‌های ۱۰۰ متری شهرک غرب چند؟

آپارتمان‌های ۱۰۰ متری شهرک غرب چند؟

در گزارش امروز قیمت آپارتمان در محدوده شهرک غرب تهران را بررسی کرده‌ایم.

به گزارش چابک آنلاین، شهرک غرب تهران یکی از زیباترین و مدرن ترین شهرک ها در شهر تهران محسوب می شود. شهرک غرب در شمال غربی شهر تهران و در منطقه ۲ شهرداری این شهر قرار دارد .  این محله از شمال به سعادت آباد از غرب به بزرگراه یادگار امام از شرق به بزرگراه چمران و از جنوب به بزرگراه شهید همت متصل می شود .

شهرک غرب به دلیل شهرسازی مدرن، خیابان های پهن و استاندارد، تراکم جمعیت پایین، آب‌ وهوای نسبتا خوب، امکانات رفاهی و درمانی بسیار زیاد، خانه‌های ویلایی با معماری خاص و یکی از محله های مدرن با پنت هاوس لاکچری در تهران است و دسترسی مناسب به اتوبان و بزرگراه، به یکی از گران قیمت ترین مناطق شهر تهران تبدیل شده ‌است.

شهرک غرب ۴ بلوار اصلی دارد.

۱. بلوار خوردین شهرک غرب که یکی از بلوارهای اصلی شهرک غرب به شمار می رود.

۲.بلوار بلوار ایوانک شهرک غرب است که در ضلع غربی محله شهرک غرب قرار گرفته است.

۳. بلوار دادمان شهرک غرب یکی دیگر از بلوارهای اصلی این منطقه است.

۴. بلوار پاکنژاد شهرک غرب هم یکی ازهمین بلوارهای شناخته شده است که شمال این محله را به جنوب آن وصل می کند.

از نگاه برخی از افراد و مشاوران املاک خیابان ایران زمین یکی از بهترین محله های تهران است خیابان ایران زمین که در فاز یک شهرک غرب قرار گرفته این خیابان به دلیل داشتن آپارتمان های شیک و مدرن و همچنین برج های بسیار لوکس شهرک غرب را منحصر به فرد کرده است. البته خیابان هایی چون گلستان، مهستان و... از محبوبیت ویژه ای برخوردارهستند.

موقعیت جغرافیایی این محله به گونه ای است که دسترسی بسیار آسانی به بزرگراه‌هایی چون چمران(پارک وی)، نیایش، یادگار امام، همت، شیخ فضل‌الله نوری و حکیم دارد. به نوعی می توانیم بگوییم که وضعیت شهرک غرب از لحاظ دسترسی بسیار عالی است.

برای خرید یک واحد ۱۰۰ متری در شهرک غرب حداقل ۱۲ میلیارد تومان نیاز دارید، البته با این مبلغ می توانید یک واحد ۱۰۰ متری ۲۹ ساله در شهرک غرب خریداری کنید.

یک واخد ۱۵ سال ساخت در شهرک غرب نیز ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان قیمت خورده است.

برای خرید آپارتمان ۱۰۰ متری نوساز در شهرک غرب باید حدود ۲۵ میلیارد تومان هزینه کنید، یک واحد ۲ سال ساخت ۱۰۰ ساله نیز در این محله ۲۲ میلیارد تومان قیمت گذاری شده است.

آپارتمان های ۱۰۰ متری شهرک غرب که بین ۸ تا ۶ سال عمر دارند با حدود ۱۵ میلیارد تومان قابل خریداری است.

یک واحد ۸ ساله ۱۰۰ متری در این محله ۱۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون، یک واحد ۶ ساله ۱۰۰ متری در شهرک غرب ۱۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون و یک واحد ۸ ساله دیگر نیز ۱۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان قیمت گذاری شده است.

قیمت مسکن در شهرک غرب
محله متراژ سال ساخت قیمت کل (تومان)
شهرک غرب ۱۰۰ ۱۴۰۲ ۲۵٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰
شهرک غرب ۱۰۰ ۱۴۰۰ ۲۲٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰
شهرک غرب ۱۰۰ ۱۳۹۴ ۱۵٬۴۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰
شهرک غرب ۱۰۰ ۱۳۹۶ ۱۵٬۵۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰
شهرک غرب ۱۰۰ ۱۳۹۴ ۱۵٬۵۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰
شهرک غرب ۱۰۰ ۱۳۹۴ ۱۵٬۳۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰
شهرک غرب ۱۰۰ ۱۳۸۷ ۱۳٬۵۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰
شهرک غرب ۱۰۰ ۱۳۹۷ ۱۵٬۵۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰
شهرک غرب ۱۰۰ ۱۳۷۳ ۱۲٬۰۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰

*لازم به ذکر است که قیمت‌های درج شده بر اساس مبالغی است که در تهران برای فروش گذاشته شده است، چابک آنلاین دخل و تصرفی در قیمت‌ها ندارد و قیمت مسکن در مناطق مختلف با توجه به سال ساخت، امکانات مختلف و شرایط دیگر متفاوت خواهد بود.

ارسال نظر