شناسه خبر : 38460

فراخوانی برای طراحی سامانه‌ برآورد قیمت املاک مسکونی

فراخوانی برای طراحی سامانه‌ برآورد قیمت املاک مسکونی

مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی با همکاری ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان عمران و ساختمان معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری به منظور طراحی مدل مفهومی و نمونه اولیه سامانه برآورد قیمت املاک مسکونی در سطح منطقه، بلوک و واحد در نقاط مختلف کشور فراخوان‌ داد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از ایسنا،  مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی با همکاری ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان عمران و ساختمان در راستای انجام وظایف و ماموریت‌های محوله خود نسبت به دریافت پیشنهادهای پژوهشی از تمام واجدین شرایط دعوت کرده است.

با توجه به گسترش روزافزون ابعاد شبکه و زیرساخت، مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی؛ جهت بهبود در امر سرویس‌دهی حوزه فناوری اطلاعات (IT) اقدام به خرید تجهیزات سخت‌افزاری رایانه کرده تا با استفاده از توانایی‌های شرکت‌های دیگر گام بزرگی به سمت آینده بردارد و سطح کمی و کیفی خدمات خود را بیش از پیش گسترش دهد.

به نقل از معاونت علمی ریاست جمهوری، متقاضیان می‌توانند پیشنهادهای خود را با پرکردن فایل پیوست تا تاریخ ۲۷ مهر با پست سفارشی به نشانی تهران، بزرگراه شیخ فضل‌الله نوری، جنب شهرک فرهنگیان، خیابان نارگل، خیابان شهید علی مروی، خیابان حکمت، مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی ارسال کنند.

ارسال نظر