شناسه خبر : 49009

اختصاصی چابک آنلاین؛

درآمدهای عملیاتی لیزینگ توسعه صنعت و تجارت توس در مرز ۲۷۱ میلیارد تومان

درآمدهای عملیاتی لیزینگ توسعه صنعت و تجارت توس در مرز 271 میلیارد تومان

شرکت لیزینگ توسعه صنعت و تجارت توس، میزان درآمدهای عملیاتی خود در دوره مالی منتهی به ۳۰ آذرماه سال گذشته را ۲۷۱ میلیارد تومان اعلام کرد.

چابک آنلاین، مجید میرزاحیدری، درآمدهای عملیاتی شرکت لیزینگ توسعه صنعت و تجارت توس درمدت زمان مشابه سال 1401 در محدوده 381 میلیارد تومان بوده است.

با یک محاسبه سرانگشتی،درآمدهای این شرکت فعال در صنعت لیزینگ درسال گذشته در مقایسه با سال ما قبل از آن حدود 110 میلیارد تومان کاهش داشته است.

نگاهی به جزییات درآمدهای عملیاتی شرکت لیزینگ توسعه صنعت وتجارت توس درسال مالی گذشته مشخص شد که  191 میلیارد و 769 میلیون تومان از این درآمد ازمحل ارایه خدمات، 51 میلیارد و 929 میلیون تومان ازمحل تخفیف توسعه بازار لیزینگ و 27 میلیارد تومان از محل سود نقدی اجاره به شرط تملیک بوده است.

شرکت لیزینگ توسعه صنعت و تجارت توس درسال 88 به ثبت رسیده و موضوع فعالیت آن عبارت است از تامین مالی مشتری از طریق تهیه کالا اعم از منقول و غیرمنقول و واگذاری آن به مشتری در قالب قراردادهای اجاره به  شرط تملیک و فروش اقساطی در چارچوب قانون عملیات بانکی بدون ربا و دستورالعمل های مربوطه است.

از قرار معلوم، سود خالص شرکت لیزینگ توسعه صنعت و تجارت توس در دوره مورد بررسی به 90 میلیارد تومان رسیده درحالیکه سود خالص این شرکت فعال درصنعت لیزینگ در سال مالی منتهی به آذرماه سال 1401 در محدوده 101 میلیارد تومان بوده است.

ازغفورخرامهر، محمد عطاران، حسین اشکوه،علیرضا سقایی و محمدرضا جلال نسب به عنوان اعضای هیات مدیره این شرکت در سال مالی مورد اشاره یاد می شود.

فرید امامی پور مدیریت عاملی این شرکت را بر عهده دارد.

 

ارسال نظر