شناسه خبر : 33493

سینمای ایران ۲۷ میلیارد فروخت

سینمای ایران ۲۷ میلیارد فروخت

این هفته فیلم‌های سینمایی با استقبال خوب مخاطبان همراه شدند و سینمای ایران توانست ۲۷ میلیارد تومان بفروشد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سینمای ایران هفته گذشته در مجموع ۲۶ میلیارد و ۹۰۰ میلیون و ۲۱۰ هزار مخاطب داشت که این مقدار نسبت به هفته‌های گذشته روند صعودی بسیار خوبی داشته است.

فیلم کمدی « فسیل » به تهیه‌کنندگی سید ابراهیم عامریان و کارگردانی کریم امینی از ۲۴اسفند به روی پرده سینما‌های کشور رفته است. «فسیل» این هفته با فروش ۴۲۸ هزار بلیت به ارزش ۱۸ میلیارد و ۱۹۲ میلیون تومان ۶۵۰  هزار تومان چند هفته‌ای است که در صدر جدول فروش سینما‌ها قرار گرفته است.

فیلم سینمایی « سه کام حبس » فیلمی درام اجتماعی به نویسندگی و کارگردانی سامان سالور و تهیه‌کنندگی ساسان سالور است که با فروش ۵۹ هزار قطعه بلیط به ارزش دو میلیارد و ۸۱۹ میلیون تومان توانست در رتبه دوم جدول فروش سینما‌ها  قرار گیرد.

« آهنگ دو نفره » کاری از  آرزو ارزانش است که با فروش ۴۱ هزار بلیط به ارزش یک میلیارد  و ۷۵۶ میلیون تومان در رتبه سوم جدول فروش قرار گرفته است.

« جنگ جهانی سوم » فیلمی ایرانی به تهیه‌کنندگی و کارگردانی هومن سیدی است که تا کنون ۲۴ هزار بلیط به ارزش یک میلیارد و ۲۱۶ میلیون تومان فروش داشته است و در رتبه چهارم جدول فروش سینما‌ها قرار گرفته است.

فیلم سینمایی « عروس خیابان فرشته » به کارگردانی مهدی خسروی تاکنون توانست با فروش ۲۲ هزار قطعه بلیط به ارزش ۹۱۹ میلیون تومان در رتبه پنجم جدول فروش سینما‌ها قرار گرفته است.

ارسال نظر