شناسه خبر : 44650

واحدهای خالی مسکن مهر پس گرفته می‌شود

واحدهای خالی مسکن مهر پس گرفته می‌شود

مدیرعامل شرکت عمران پردیس از رایزنی با دستگاه قضا برای پس گرفتن واحدهای مسکن مهر تحویل شده به مالکانی خبر داد که این واحدها را خالی نگه داشته‌اند.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از تسنیم، خلیل محبت‌خواه با اشاره به این‌که تعدادی از واحدهای مسکن مهر شهر جدید پردیس در دست دلالان است، اظهار کرد :‌در حال رایزنی با قوه قضاییه برای ساماندهی به واحدهای مسکن مهر خالی از سَکنه هستیم.

وی افزود: تعدادی از مالکان واحدهای مسکن مهر با این‌که ماه‌ها و سال‌هاست از تحویل واحدها می‌گذرد، اما تاکنون استفاده از آن نکرده و به اصطلاح خالی از سکنه هستند.

وی ادامه داد: برای جلوگیری از خالی ماندن این واحدها و در راستای ساماندهی بازار مسکن شهر پردیس در حال رایزنی با دستگاه قضا و دادستانی هستیم تا واحدها مذکور را از مالکان پس گرفته و آنها را به متقاضیان واگذار کنیم که ۱۰ تا ۱۲ سال است در انتظار تحویل واحد خود هستند.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس در پاسخ به این پرسش که چه تعداد واحد مسکن مهر تحویل شده که خالی از سکنه است، گفت: تعداد این واحدها در فازهای مختلف پردیس متفاوت است، اما در مجموع حدود ۵۰۰۰ واحد داریم که مالکان، آنها را تحویل گرفته و خالی هستند.

ارسال نظر