شناسه خبر : 40681

افتتاح ۱۸ تقاطع غیر همسطح تا پایان سال جاری در تهران

افتتاح ۱۸ تقاطع غیر همسطح تا پایان سال جاری در تهران

معاون فنی عمران شهر تهران از افتتاح ۱۸ تقاطع غیر همسطح تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: : تمهیداتی اندیشیده شده تا تصاویر گرافیکی پروژه ها در معرض دید عموم قرار گیرد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از فارس،حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد آقامیری رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران از روند پیشرفت پروژه‌های احداث تقاطع غیر همسطح (R12) شهید همدانی، اتصال بزرگراه شهید همدانی به بزرگراه شهید خرازی موسوم به تونل (S20)، زیرگذر تقاطع بلوار کوهک با بزرگراه شهید همدانی، زیرگذر بزرگراه شهید آبشناسان- خیابان جنت آباد و دور برگردان شرق به شرق وردآورد (R11) بازدید کرد. 

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر در خصوص پروژه زیرگذر دوربرگردان شرق به شرق بزرگراه شهید همدانی گفت:  از نزدیک در جریان مشکلات این پروژه قرار گرفتم، پیشرفت این پروژه به علت مواجهه با معارض ملکی با کندی همراه است.

وی سپس از پروژه احداث پل و معابر شهرک شهید خرازی حدفاصل خیابان پژوهش تا خیابان اردستانی در منطقه ۲۲ دیدن کرد. این پل در زمره پروژه های نزدیک به افتتاح قرار دارد.

آقامیری  بعد از بازدید از  پروژه اتصال بزرگراه شهید همدانی به بزرگراه شهید خرازی در نشستی، با اشاره به مشکلاتی همچون تخصیص بودجه، رفع معارضین و طولانی شدن زمان اجرای پروژه های عمرانی در سال های گذشته، گفت: با تمهیدات صورت گرفته و مشخص شدن پروژه‌های اولویت دار، روند تخصیص بودجه، برگزاری مناقصه، انتخاب پیمانکار و آغاز پروژه با سرعت بیشتری انجام می‌شود.

وی با تاکید بر اطلاع رسانی مناسب پروژه های عمرانی به شهروندان، از تشکیل مجمع مشورتی تخصصی محلات با حضور معتمد هر محله خبر داد و افزود: اینگونه همکاری‌ها منجر به مشارکت هرچه بیشتر شهروندان با مدیریت شهری و رفع سریعتر معضلات شهری خواهدشد.

عضو پارلمان شهری پایتخت با تاکید بر اطلاع رسانی دقیق پروژه‎‌ها برای شهروندان، گفت: تمهیداتی چیده شود تا تصاویر گرافیکی پروژه ها به معرض دیده عموم گذاشته شود تا شهروندان از اقدامات عمرانی شهر مطلع شوند. 

در ادامه این جلسه هادی حق بین معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران ضمن ارائه گزارش از روند پیشرفت پروژهای عمرانی پایتخت گفت: انشاالله تا پایان سال ۱۸ تقاطع غیر همسطح تقدیم شهروندان خواهد شد.

وی ادامه داد: پروژه زیرگذر کوهک یکی دیگر از پروژهایی است که بصورت ۱۰۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و انشاالله طی دو هفته دیگر این پروژه و تعدادی پروژه دیگر در قاب یک سبد تقدیم شهروندان تهرانی خواهد شد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران به رویکرد تحولی معاونت فنی و عمرانی در طراحی ایرانی-اسلامی در پروژه‌های جدیدالاحداث بر این موضوع تأکید و مشاورین و پیمانکاران را در تحقق این امر ملزم کرد.

حق بین گفت: حصار کارگاهی پروژه‌های عمرانی از نظر ظاهری و ساختاری، باید به‌گونه‌ای اجرا شود که منظر شهری را مورد توجه قرار دهد که خوشبختانه طی چندروز آینده حصارکارگاهی پروژه چهره جدیدی به خود خواهد گرفت.

 

ارسال نظر