شناسه خبر : 40601

ضمانت نامه‌های تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی مسکن روستایی گرفته شد

ضمانت نامه‌های تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی مسکن روستایی گرفته شد

معاون بازسازی بنیاد مسکن گفت: متقاضیان تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی مسکن روستایی، طبق رایزنی‌های صورت گرفته از هفته آینده می‌توانند به بانک‌ها برای تشکیل پرونده مراجعه کنند.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مجید جودی گفت: در حال حاضر ضمانت نامه‌های تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی مسکن روستایی مورد موافقت قرار گرفته است و طبق پیگیری‌های صورت گرفته این ضمانت نامه‌ها هفته آینده به بانک‌ها ابلاغ خواهد شد که امیدواریم همین امر باعث شود که از هفته آینده این تسهیلات به متقاضیان پرداخت شود.

به گفته معاون بازسازی بنیاد مسکن، در حال حاضر طبق بررسی های اولیه که از سیل استان گلستان انجام دادیم خسارت چندانی به این واحدها وارد نشده و البته هنوز توسط تیم های استان کامل ارزیابی نشده اما با توجه به آنکه در بسیاری از روستاها نوسازی و مقاوم سازی صورت گرفته بود خسارت کمتری به این بخش وارد شده است.

او می گوید:  نوسازی و مقاوم سازی واحدهای مسکن روستایی یکی از مهم ترین عوامل در کاهش خسارت های وارد شده ناشی از سیل و حوادث طبیعی است که امیدواریم این امر همچنان ادامه داشته باشد و با تصویب پرداخت این تسهیلات همچنان شاهد مقاوم سازی این واحدها توسط افراد باشیم.

 
ارسال نظر