شناسه خبر : 37407

اختصاصی چابک آنلاین ؛

رایتل ۵۴ میلیارد تومان سیمکارت و مودم فروخت

رایتل 54 میلیارد تومان سیمکارت و مودم فروخت

دارایی های ثابت مشهود گروه خدمات ارتباطی رایتل در سال مالی گذشته تا ارزش ۵.۹۶۶ میلیارد تومان درمقابل خطرات احتمالی ناشی از حریق، سیل، زلزله و صاعقه از پوشش بیمه برخوردار بود.

چابک آنلاین، زهرا نامداری، همچنین شرکت خدمات ارتباطی رایتل دارایی های ثابت شرکت اصلی را تا ارزش 5.921 میلیارد تومان در برابر خطرات احتمالی ناشی از حریق، سیل، زلزله و صاعقه تحت پوشش بیمه قرار داده بود. 

درحال حاضر شرکت خدمات ارتباطی رایتل جزو شرکت های فرعی شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی است و شرکت نهایی گروه سازمان تامین اجتماعی است.

به موجب قانون و پس از اتمام برنامه ششم  توسعه، جبران خسارت به اموال دولتی و دستگاه‌های اجرایی فقط از محل پوشش بیمه‌ای امکان پذیر است .

در گذشته، آسیب وارد شده به اموال دولتی در هنگام بحران از محل بودجه دولتی پوشش داده می‌شد اما اکنون قانون گذار تمام دستگاه‌های اجرایی کشور را الزام کرده که اموال منقول و غیر منقول خود را در برابر حوادث مختلف بیمه کنند.

بررسی عملکرد این شرکت نشان می دهد که درآمد حاصل از ارائه خدمات شرکت خدمات ارتباطی رایتل در سال گذشته بالغ بر 1.545 میلیارد تومان بود که عمده آن از محل درآمد دیتای مصرفی مشترکین بالغ بر 1.098 میلیارد تومان بوده است.

همچنین این شرکت درسال گذشته از محل فروش سیم کارت و مودم درآمدی بالغ بر54 میلیارد و 302 میلیون تومان کسب کرد.

 

ارسال نظر