شناسه خبر : 48762

نگهبان ویلا سارق از آب درآمد

نگهبان ویلا سارق از آب درآمد

جانشین پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق اموال یک ویلا در لواسانات خبر داد.

به گزارش چابک آنلاین، سرهنگ اردشیر نادری درباره جزئیات این پرونده گفت: مدتی پیش گزارش سرقت از ویلایی در روستای «کند» شهرستان لواسانات به پلیس اعلام شد. در تحقیقات پلیسی، مأموران پی بردند که مالک ویلا به‌تازگی یک نگهبان را استخدام کرده است. با بررسی دوربین‌های مداربسته این خانه مشخص شد، نگهبان که کلیدهای ورودی را در اختیار داشته هر چند روز یکبار بدون اطلاع مالک، به ویلا مراجعه ‌کرده و پس از خروجش از ویلا با صحنه‌سازی به مالک ویلا، گزارش سرقت داده است.

وی در ادامه افزود: با روشن شدن موضوع، مأموران نگهبان سارق را ردیابی و بازداشت کردند و بخشی از امول مسروقه توسط پلیس در منزل متهم کشف شد. همچنین مشخص شد، مقداری از اموال مسروقه توسط یک مالخر به قیمت بسیار پایینی از سارق خریداری شده است که این مالخر هم در ادامه عملیات شناسایی و دستگیر شد.

بنا به اعلام مالک، ارزش تقریبی اموال مسروقه حدود 400 میلیون تومان بوده است. پرونده متهمان پس از تحقیقات تکمیلی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی فرستاده می‌شود.

سرهنگ نادری در پایان به شهروندان توصیه کرد، برای حفظ امنیت خانه و محل کار خود، از دوربین‌های مداربسته و دزدگیر استفاده کنند.

 

روزنامه ایران

 

ارسال نظر