شناسه خبر : 46929

امدادرسانی به ۵۶۰ روستای سیل زده سیستان و بلوچستان ادامه دارد

امدادرسانی به ۵۶۰ روستای سیل زده سیستان و بلوچستان ادامه دارد

مدیر عامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: امدادرسانی به بیش از ۲۸ هزار سیل زده ۵۶۰ روستای درگیر سیلاب این استان ادامه دارد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از ایسنا، محمد سجادی امروز پنجشنبه (۱۷ اسفند) در بازدید از مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان بیان کرد: امدادگران هلال‌احمر تاکنون به ۲۸ هزار و ۲۰۶ نفر امدادرسانی کردند و با تلاش امدادگران سه هزار و ۶۴۴ نفر اسکان اضطراری پیدا کردند.

وی افزود: تاکنون ۴۰ سورتی پرواز بالگرد هلال‌احمر در مناطق محاصره در سیل انجام و ۱۰ هزار بسته غذایی و ۳۰ هزار بطری آب، بین متاثرین از سیلاب توزیع شده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: با کمک هلال‌احمر استان‌های معین ۳۳ محموله اقلام زیستی، امدادی و غذایی تاکنون به استان ارسال شده است.

وی تصریح کرد: ۲ فروند بالگرد جمعیت هلال‌احمر در حال کمک‌رسانی و توزیع اقلام غذایی و امدادی در مناطقی هستند که بر اثر سیل، دسترسی به آنها ممکن نیست.

سجادی گفت: در حال حاضر۲ هزار و ۴۱۹ نیروی عملیاتی و ۵۰۳ نفر پرسنل کادر، در قالب ۵۷۹ تیم و با استفاده از ۵۶۰ دستگاه خودرو امدادی در حال خدمات‌رسانی به سیل‌زدگان هستند.

 

ارسال نظر