شناسه خبر : 44159

حریق گسترده در انبار مواد غذایی در جاده کرج

حریق گسترده در انبار مواد غذایی در جاده کرج

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حریق گسترده در انبار مواد غذایی در جاده قدیم کرج خبر داد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در مورد حادثه آتش‌سوزی امروز صبح گفت: ساعت ۵:۰۴دقیقه صبح امروز یک مورد آتش‌سوزی در یک انبار مواد غذایی در جاده قدیم کرج شهرک دانش اعلام شد. این منطقه مرز بین تهران و شهر قدس است.

وی افزود: ۶ ایستگاه آتش‌نشانی از سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران به همراه تجهیزات تنفسی و تانکر آب به محل حادثه اعزام شدند و آتش‌نشانی شهر قدس نیز همزمان به محل آتش‌سوزی رسید.

ملکی ادامه داد: محل آتش سوزی یک سوله بزرگ با سقف شیروانی قدیمی به وسعت ۱۰۰۰متر بود که داخل آن با قفسه‌های فلزی طبقه بندی شده و مملو از مواد غذایی و کاملا شعله ور بود.

وی با بیان این موضوع که ضلع شمال انبار ساختمان‌های مسکونی بود که آتش‌نشانان برای پیشگیری از خطر، آن قسمت را تخلیه کردند، گفت: در اطراف محل حادثه نیز چندین کارگاه دیگر وجود داشت.

ملکی با بیان اینکه آتش در حال گسترش و سرایت به اطراف بود که آتش‌نشانان از روی سقف و نفوذ به داخل عملیات اطفا را آغاز کردند، تصریح کرد: بر اثر شدت حرارت سقف محل حادثه ریزش کرده، اما خوشبختانه مورد تلفات و مصدومیت جانی تا این لحظه نداشتیم. عملیات شعله زنی انجام شده و نیرو‌ها در حال لکه گیری محل حادثه هستند.

 

ارسال نظر