شناسه خبر : 41694

برخورد جدی با مالخران و ساماندهی فروشندگان اجناس دست دوم

برخورد جدی با مالخران و ساماندهی فروشندگان اجناس دست دوم

فرمانده قرارگاه مبارزه با سرقت فراجا اعلام کرد که برخورد با مالخران و ساماندهی صنوف فروشنده اجناس دست دوم به طور ویژه در دستورکار پلیس قرار دارد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از ایسنا، سردار محمدعلی نوری‌نژاد با حضور در قرارگاه مبارزه با سرقت استان کردستان گفت: یکی اولویت‌های فرماندهی انتظامی کشور در سال جاری، موضوع مقابله با سرقت است و همکاران ما باید در سراسر کشور تلاش کنند با استفاده از مقدورات سازمانی، در کاهش وقوع و افزایش کشفیات اقدام کنند.

فرمانده قرارگاه مبارزه با سرقت فراجا با بیان اینکه گشت‌های پیشگیرانه به صورت شبانه‌روزی برقرار و فعال هستند، گفت: پلیس آگاهی از مقدورات سازمانی خود برای گشت پیشگیری و پیگیری سرقت در محل بهره‌گیری می‌کند و این امر نیز موجب شده تا شاهد افزایش کشف و کاهش وقوع سرقت در استان باشیم.

نوری نژاد بر ضرورت تقویت مجموعه پلیس آگاهی فراجا تاکید کرد و گفت:  تقویت نیروی انسانی، اصلاح فرآیندها و تقویت کشف علمی جرایم به همکاران ما در پلیس آگاهی فراجا  کمک می‌کند تا فرصت بیشتری برای رسیدگی به پرونده‌ها و زمان بهتری برای کشف پیدا کنند.

وی همچنین گفت: برخورد با مالخران و ساماندهی صنوفی که اجناس دسته دوم خریداری می‌کنند با جدیت در دستورکار پلیس قرار دارد.

فرمانده قرارگاه مبارزه با سرقت فراجا با اشاره به وضعیت مطلوب انتظامی استان کردستان در بحث مبارزه با سرقت، گفت: با تلاش و مجاهدت مجموعه انتظامی کردستان وضعیت مناسبی در استان هم در کاهش وقوع و هم در کشف سرقت صورت می‌گیرد که امیدوارم همچنان این روند ادامه داشته باشد.

 

ارسال نظر