شناسه خبر : 40624

برخورد مرگبار کامیون با وانت مزدا

برخورد مرگبار کامیون با وانت مزدا

بر اثر برخورد یک دستگاه کامیون با خودروی وانت مزدا در بابل ۳ سرنشین خودرو در دم جان باختند.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سید مازیار حسنی مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی بابل گفت: عصر دیروز با تماس تعدادی از رانندگان خودرو‌های عبوری به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی مبنی بر وقوع تصادف، ستاد فرماندهی این سازمان بلافاصله آتش نشانان ایستگاه شماره هفت را به محل حادثه واقع در کمربندی جنوبی، محدوده پل روگذر ارمک اعزام کرد.

او افزود: متاسفانه در این حادثه یک دستگاه کامیون پس از برخورد با خودرو مزدا کاملا روی خودروی وانت افتاده و منجر به له شدگی وانت مزدا گردید که در اثر شدت تصادف، راننده و دو سرنشین خودرو وانت مزدا در داخل کابین درهم پیچیده خودرو گرفتار شده و متاسفانه در دم جان باختند.

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی بابل گفت: پس از جابجایی کامیون با استفاده از جرثقیل آتش نشانان با رعایت نکات ایمنی و ایمن سازی محل حادثه و بوسیله ابزار نجات و با برش قسمتی از بدنه خودرو مزدا پیکر بی جان سه جان باخته این حادثه را پس از حدود ۲ ساعت تلاش نفسگیر از کابین خودرو خارج کردند و به عوامل آرامستان تحویل دادند.

حسنی در پایان توصیه کرد: در هنگام رانندگی در بزرگراه و اتوبان‌ها ضمن رعایت کامل قوانین راهنمایی و رانندگی، از رانندگی با سرعت غیر مجاز خودداری کرده و با حفظ سرعت مطمئنه سفر ایمنی را برای خود و دیگران رقم بزنند.

ارسال نظر