شناسه خبر : 40563

برخورد پژو ۲۰۶ با درخت در دوربرگردان پاسداران

برخورد پژو ۲۰۶ با درخت در دوربرگردان پاسداران

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران گفت: راننده پژو و راکب موتورسیکلت به دلیل عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه فوت شدند.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ رابعه جوانبخت رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران گفت: متاسفانه دیروز در سطح معابر تهران دو تن از شهروندان تهرانی بر اثر عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه جان خود را از دست دادند.

وی افزود: در حادثه اول که در ساعت ۰۲:۵۰ بامداد در مسیر بزرگراه صیاد به شمال قبل از دوربرگردان پاسداران روی داد، یکدستگاه سواری پژو ۲۰۶ بعلت عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه با درخت برخورد نموده که راننده در دم فوت می‌کند.

سرهنگ جوانبخت گفت: حادثه دوم در ساعت ۱۵:۰۰ ظهر دیروز در محدوده خیابان امیرکبیر نبش سراج، داخل لاین ویژه اتفاق افتاد که یکدستگاه موتورسیکلت بعلت عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه واژگون می‌شود که راکب در دم فوت می‌نماید.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت: در حادثه اول تیم کارشناسی پلیس بزرگراه و در حادثه دوم تیم منطقه ۱۲ پلیس راهور تهران بزرگ بلافاصله در محل حادثه حاضر و ضمن ایمن سازی محل تصادف به بررسی علل و عوامل حوادث پرداختند که در هر دوی این تصادفات علت عدم توانایی رانندگان در کنترل وسیله نقلیه حرف اول را می‌زند.

وی از رانندگان خواست در حین تردد‌های خود از عجله و شتاب در رانندگی جدا خودداری نموده و تمام حواس و توجه خود را به رانندگی معطوف دارند و از سرعت و سبقت جدا پرهیز نموده تا شاهد اینگونه حوادث در سطح معابر شهر نباشیم.

وی همچنین از راکبین موتورسیکلت خواست که برای تردد‌های روزانه خود به داخل خطوط ویژه نروند چرا که این مسیر‌ها صرفا برای عبور و مرور اتوبوس‌های تندرو و خودرو‌های امدادی بوده و تردد دیگر وسایل نقلیه و موتورسیکلت در آن‌ها ممنوع می‌باشد.

 

ارسال نظر