شناسه خبر : 41258

بانک صادرات ایران بیش از ١٢٠٠ میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه ودیعه مسکن فرزند سوم پرداخت کرد

بانک صادرات ایران بیش از ١٢٠٠ میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه ودیعه مسکن فرزند سوم پرداخت کرد

بانک صادرات ایران در هشت ماه ابتدای سال جاری بیش از ١٢٠٠ میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه ودیعه مسکن فرزند سوم پرداخت کرد که بر اساس آمارهای بانک مرکزی رتبه اول را در بین پنج بانک بزرگ کشور به خود اختصاص داده است.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، این بانک با هدف کمک به اجرای طرح جوانی جمعیت و حمایت از خانواده‌ها، در هشت ماه ابتدای سال ١٤٠٢ بیش از ١٢٥٤ میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه ودیعه مسکن فرزند سوم به متقاضیان پرداخت کرد. بر اساس آمارهای بانک مرکزی، بانک صادرات ایران در این مدت رتبه برتر را در پرداخت این وام و حمایت از خانواده‌های فاقد مسکن داشته است.

خانواده‌های فاقد مسکن که فرزند سوم یا بیشتر آنها از ابتدای فروردین ١٣٩٩ به بعد متولد شده‌اند و تسهیلات مسکن از شبکه بانکی کشور دریافت نکرده‌اند، می‌توانند با مراجعه به شعب بانک صادرات ایران از مزایای این وام بهره‌مند شوند.

بانک صادرات ایران در سال گذشته نیز با پرداخت ٥١٠ میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه ودیعه مسکن فرزند سوم، از خانواده‌های متقاضی دارای شرایط حمایت کرد و روند پرداخت این وام  همچنان با تکمیل مدارک متقاضیان در حال انجام است.

 

ارسال نظر