شناسه خبر : 38251

اختصاصی چابک آنلاین ؛

هزینه تبلیغاتی ۷ بانک دولتی در مرز ۴۲ میلیارد تومان

هزینه تبلیغاتی 7 بانک دولتی در مرز 42 میلیارد تومان

۷ بانک دولتی کشور درنیمه نخست سال گذشته، حدود ۴۳ میلیارد تومان بابت تبلیغات و انتشارات هزینه کردند.

چابک آنلاین، بهاره تاجرباشی،  براساس این گزارش، مجموع هزینه تبلیغات این 7 بانک در مدت زمان مشابه سال ما قبل از آن برابر 87 میلیارد تومان یعنی تقریبا دوبرابر مبلغ نیمه نخست سال 1401 بوده است.

بانک ملی ایران با 14 میلیارد تومان، بیشترین رقم هزینه کرد در تبلیغات و انتشارات 6 ماهه نخست سال گذشته را در بین 7 بانک دولتی به خود اختصاص داد.

براساس این گزارش، بانک مسکن با 11میلیارد تومان هزینه تبلیغات و انتشارات و بانک کشاورزی با 7 میلیارد تومان هزینه تبلیغات و انتشارات در 6 ماهه نخست سال گذشته در رتبه های بعدی قرار دارند.

ناگقته نماندکه هزینه تبلیغات و انتشارات بانک کشاورزی درنیمه نخست سال 1400، حدود 42 میلیارد تومان یعنی دوبرابر رقم6 ماهه نخست سال گذشته  این بانک بوده است.

درمقابل بانک های توسعه صادرات ایران، صنعت و معدن و توسعه تعاون کمترین هزینه کرد در تبلیغات و انتشارات را در 6 ماهه نخست سال گذشته به خود اختصاص دادند.

photo_2023-09-16_22-51-02

تبلیغات، در حوزه‌ی بانک‌ها، با توجه به رقابت روزافزون بانک ها، از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است.

با توجه به نقش اینترنت و اطلاعات در زندگی روزمره، انتخاب‌های مشتریان، هوشمندانه‌تر شده و کار بنگاه‌ها نیز سخت‌تر شده‌است.

همانطور که می‌دانید نگهداری از پول مشتریان، تنها رسالت بانک‌های امروزی نیست. 

بانک‌های مختلف با اهداف مددکاری، قرض‌الحسنه، کارآفرینی، سرمایه‌گذاری مشغول به فعالیت‌ هستندو بانک‌ها و موسسات مالی در سیستم اقتصادی عصر حاضر، خدمات مختلفی ارائه می‌دهند.

برای استفاده‌ی بهینه از این خدمات، باید اطلاعات کافی در اختیار مشتریان قرار گیرد، زیرا خدمات و مزایایی که هر بانک و موسسه در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد، تا حدودی با دیگری متمایز است، بنابراین لازم است که خدمات و مزایای هر بانک و موسسه، معرفی شده و اطلاعات کافی و درست در اختیار عموم قرار گیرد که این همان تبلیغات است.

ارسال نظر