شناسه خبر : 17886

امتناع بانکها از دادن وام ودیعه مسکن غیر قانونی است

امتناع بانکها  از دادن وام ودیعه مسکن غیر قانونی است

علیرضا قیطاسی گفت: بانک‌های قرار داده شده در سامانه وزارت راه و شهرسازی، منابع کافی برای دادن وام ودیعه مسکن را دارند و امتناع کردن آن‌ها در دادن تسهیلات غیر قانونی است.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، بسیاری از متقاضیان وام ودیعه مسکن، با مراجعه به سایت باشگاه خبرنگاران جوان از ندادن وام ودیعه مسکن توسط بانک‌های معرفی شده، خبر دادند. این در حالی است که طبق گفته های مسئولان، تمامی بانک های ثبت شده در سامانه وزارت راه و شهرسازی، منابع و بودجه کافی برای اعطای تسهیلات را دارند.

1

2

ز

3

4

به دلیل بالا بودن آمار شکایات متقاضیان نسبت به این موضوع، برای پیگیری و بررسی آن به سراغ یکی از مسئولان رفتیم و راه حل این مشکلات را جویا شدیم.

علیرضا قیطاسی، دبیر کانون بانک‌های دولتی در گفت و گو در رابطه با ندادن وام ودیعه توسط برخی از بانک‌های معرفی شده، اظهار کرد: بانک‌های قرار داده شده در سامانه وزارت راه و شهرسازی، منابع کافی برای دادن این نوع از تسهیلات را دارند و امتناع کردن آن‌ها در دادن تسهیلات غیر قانونی است و متقاضیان در صورت مشاهده این موارد حتما در سایت بانک مورد نظر، در قسمت شکایات اطلاع رسانی کنند تا بازرسان بانکی با این متخلفان برخورد کنند.

سخن پایانی؛ 

با توجه به صحبت های علیرضا قیطاسی، متقاضیان وام ودیعه مسکن در صورت مشاهده هر گونه تخلف بانکی می توانند شکایات خود را همراه با کد شعبه مورد نظر در سایت بانک مرکزی و بانک معرفی شده ثبت کنند تا با متخلفین برخورد شود. همچنین شما همراهان گرامی می توانید مشکلات خود را در رابطه با وام ودیعه مسکن به باشگاه خبرنگاران جوان بگویید.

  • علی

    به اطلاع مسئولین میرسانم تمامی بانک های ملی قم به صراحت اعلام کرده اند که هیچگونه بودجه ای برای ودیعه مسکن به بانک ها پرداخت نشده است

ارسال نظر