شناسه خبر : 47298

رشد ۱۹۲۱ واحدی نماگر تالار شیشه‌ای

رشد ۱۹۲۱ واحدی نماگر تالار شیشه‌ای

شاخص کل بورس در پایان دادوستدهای امروز با هزار و ۹۲۱ واحد رشد به ۲ میلیون و ۱۶۳ هزار و ۴۸۵واحد رسید.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از پایگاه خبری بازار سرمایه ایران(سنا)،  آمار معاملات بازار سهام نشان می‌دهد که در پایان دادوستدهای امروز سه‌شنبه ۲۲اسفند، شاخص‌های بورس با نوسان مواجه شدند و به طور میانگین (۰۱. ۰) درصد کاهش را به ثبت رساندند.

کاهش شاخص‌ بورس

بر اساس آمارهای معاملاتی، روز جاری شاخص‌های بورس با نوسان روبرو شدند به طوری که شاخص کل با ۱۹۲۱ واحد رشد معادل ۰.۰۹ درصد به ۲ میلیون و ۱۶۳ هزار و ۴۸۵واحد، شاخص‌ قیمت «وزنی - ارزشی» با ۴۰۰ واحد رشد معادل ۰.۰۹درصد به ۴۵۰ هزار و۹۳۹ واحد، شاخص کل «هم وزن» با (۱۹۰۹)واحد افت معادل (۰.۲۶) درصد به ۷۳۵ هزار و ۹۴۳ واحد، شاخص قیمت «هم وزن» با (۱۰۷۴) واحد افت معادل (۰.۲۶)درصد به ۴۱۳ هزار و ۹۸۶واحد، شاخص آزاد شناور با ۵۸۰۰ واحد رشد معادل ۰.۲۱درصد به ۲ میلیون و ۷۹۹ هزار و ۱۵۷واحد، شاخص بازار اول با ۶۶۴۲ واحد رشد معادل ۰.۴ درصد به یک میلیون و ۶۷۱ هزار ۹۹۳ واحد و شاخص بازار دوم با (۱۱۴۶۸)واحد افت معادل(۰.۲۸)درصد به ۴ میلیون و ۹۱هزار و۵۶۳ واحد رسید.

تاثیر بر شاخص

از سویی دیگر، امروز نمادهای «میدکو با(۱۵۸۷)» واحد بیشترین تاثیر منفی و نمادهای فملی با ۱۳۲۶، وبملت با ۱۱۰۶، خودرو با ۷۱۸، شستا با ۶۴۹، وبانک با ۵۹۴، وتجارت با ۵۹۰» واحد بیشترین تاثیر مثبت را در روند شاخص کل بورس بر جای گذاشتند.

نمادهای پرتراکنش و ارزش معاملات

این گزارش می‌افزاید، ۷ نماد پرتراکنش شامل «خودرو، خگستر، وبصادر، وبملت، وتجارت، خساپا و ذوب» بودند و در پایان دادوستدهای روز جاری بورس، در ۳۹۳ هزار ۳۳۹نوبت معاملاتی مجموع ارزش معاملات «سهام و حق تقدم، صندوق سهامی و صندوق درآمد ثابت» به ۸ هزار و ۱۸۸ میلیارد تومان رسید که به تفکیک ارزش سهام و حق تقدم شامل «۴۳۴۰» میلیارد تومان، صندوق سهامی شامل «۱۱۳۹» میلیارد تومان و صندوق درآمد ثابت شامل «۲۷۰۹» میلیارد تومان بود.

کاهش ۳۴ واحدی شاخص آیفکس

گفتنی است، در پایان معاملات امروز، شاخص فرابورس (آیفکس) نیز با کاهش (۳۴) واحدی به ۲۴ هزار و ۹۷۶ واحد رسید و نمادهای «وسپهر با ۳۵، مادیرا با ۷ و سامان با ۵» واحد بیشترین تاثیر مثبت و نمادهای «بپاس با (۳۴)، آریا با (۲۶)، دماوند با(۴) و شگویا با (۳)» واحد بیشترین تاثیر منفی را در این بازار داشتند.

رشد ۱۹۲۱ واحدی نماگر تالار شیشه‌ای

  •  
ارسال نظر