شناسه خبر : 29428

آمادگی زمستانی ۱۱۵ پایگاه راهداری در کشور

آمادگی زمستانی ۱۱۵ پایگاه راهداری در کشور

مدیر کل دفتر امور عملیات راهداری، ماشین آلات و مدیریت بحران سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از آمادگی کامل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای برای خدمات رسانی به هم وطنان در فصل سرما خبر داد.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از خبرگزاری صداوسیما، غلام عباس بهرامی‌نیا با تشریح تمهیدات صورت گرفته این سازمان برای حفظ جاده‌ها در فصل سرما، اظهار داشت: تشکیل جلسات هماهنگی ستادی و استانی با مسوولان ذیربط کشوری با موضوع راهداری زمستانی و آماده سازی وتعمیر نمودن ماشین آلات از جمله این تمهیدات است.


وی با بیان اینکه به میزان ۸۰۰ تن مصالح (شن و نمک) راهداری زمستانی تهیه شده است، افزود: تعمیر و تجهیز پایگاه‌های راهداری زمستانی جهت اسکان، آموزش نیرو‌ها و تهیه لیست کشیک قرارگاه زمستانی ستاد و استانی از دیگر تمهیدات صورت گرفته است.


بهرامی نیا با اشاره به آمادگی کامل سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای برای خدمات رسانی به هم وطنان در فصل سرما، تصریح کرد: در کل کشور ۱۲۰۰ نفر نیروی راهدار و ۹۶۰۰ دستگاه در قالب ۴۳۰۰ اکیپ در ۱۱۵ پایگاه راهداری مشغول به فعالیت و خدمات رسانی هستند.
وی گفت: برای تعمیر نمودن ماشین آلات و نوسازی ناوگان مبلغ ۲۰۰۰ میلیار تومان اعتبار نیاز است.


مدیر کل دفتر امور عملیات راهداری، ماشین آلات و مدیریت بحران سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در پایان خاطر نشان کرد: هم وطنانمان برای اطلاع از وضعیت محور‌های مواصلاتی می‌توانند با سامانه ۱۴۱، تلفن گویای ۱۴۱ و سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۴۱ تماس حاصل فرمایند.

ارسال نظر